کد خبر : 2826
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

مدیر کمپین “کشف حجاب”: دَم شهرداری رشت هم گرم!!! + سند

مدیر کمپین “کشف حجاب”: دَم شهرداری رشت هم گرم!!! + سند

مسیح علی نژاد که در آمریکا ساکن است و کمپین بی حیایی آزادی های یواشکی را مدیریت می کند و خواستار کشف حجاب زنان ایرانی و رقاصی در خیابان است در این خصوص ابراز علاقه کرده و از شهردار تشکر نموده است!

به گزارش درگیلان، در پی این شوی ضد فرهنگی بسیاری از ضد انقلابیون به استقبال از این حرکت آمدند و آن را نشانه تغییر در ارزش های مردم ایران دانستند.
رقاصی در خیابان! حمایت یک زن فاسد از کشف حجاب و رقاصی در خیابان! +عکس

چندی پیش شهرداری رشت به مناسبت ۱۲ دی که روز این شهر نام گذاری شده بود عده ای زنان و دختران شهر را در قالب یک گروه نمایشی در خیابانهای شهر گردانده و علی رغم اینکه جهان اسلام در آن روز در سوگ آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان عزادار بود ولی بدون ملاحظه به این قضیه رقص و پایکوبی در شهر به راه انداختند.

انجام حرکت های عجیب و غریب، پوشش های کاملا نامتعارف، آرایش های آنچنانی که این روزها، حتی در خیابان های شهر کمتر به چشم می آید، اختلاط راحت و البته بی مزاحمت دختر و پسر، رقاصی و حرکات موزون، استفاده از ماسک هایی که در جشن های خاص غربی مورد استفاده قرار می گیرد، تنها و تنها، بخشی از هنرنمایی این حضرات بازیگر در راستای افتتاح تئاتر دائم بود.

آنچه که رخ داد، بی شک توهین بزرگی به مردم آن شهر بود و بر همگان به ویژه بر دلسوزان فرهنگی و علاقمندان به هویت ایرانی اسلامی بود  که با اعلام علنی، اعتراض خود را به گوش برگزارکنندگان برسانند متعاقب این قضیه بسیاری از دلسوختگان و انقلابیون به این حرکت ضد فرهنگی اعتراض نمودند و سخنرانی های زیادی نیز صورت گرفت ولی دریغ از یک عذر خواهی کوچک از طرف مسببان این امر.

در پی این شوی ضد فرهنگی بسیاری از ضد انقلابیون به استقبال از این حرکت آمدند و آن را نشانه تغییر در ارزش های مردم ایران دانستند. به عنوان مثال مسیح علی نژاد که در آمریکا ساکن است و کمپین بی حیایی آزادی های یواشکی را مدیریت می کند و خواستار کشف حجاب زنان ایرانی و رقاصی در خیابان است در این خصوص ابراز علاقه کرده و از شهردار تشکر نموده است!

لازم است در این جا به سخنانی از حضرت امام که معیاری برای ما در شناخت دشمنان است اشاره کنیم .ایشان می فرمایند :”آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آن روز که «کارتر» و «ریگان» از ما تعریف کنند معلوم می‌شود در ما اشکالی پیدا شده‌است. آن‌ها باید فحش دهند و ما هم باید محکم کارمان را انجام دهیم.”

ضمن آنکه امید است نهادهای نظارتی نیز برخورد مناسب و درخور با متولیان و آنها که فضای عمومی شهر را برای مردم این شهر نا امن می کنند داشته باشند انتظار می رود دیگر شاهد چنین تصاویر زننده ای در شهر های انقلابی ایران نباشیم./جام نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار