کد خبر : 59070
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399- 29: 11

مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

مراحل رسیدگی به پرونده ۲۹ شهید سلامت گیلان در حال انجام است

مراحل رسیدگی به پرونده ۲۹ شهید سلامت گیلان در حال انجام است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به موضوع بررسی و احراز شهدای سلامت و خدمت، گفت: مراحل رسیدگی به ۲۹ پرونده استان گیلان در حال انجام است.

به گزارش گیلانستان، عبدالله پاکاری صبح یکشنبه در جلسه شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه امسال بزرگداشت سالروز شهادت میرزا کوچک به دلیل کرونا به صورت تلویزیونی برگزار می‌شود، گفت: روز ۱۱ آذر برنامه تلویزیونی پخش می‌شود و علاوه بر این ساخت نماهنگ نیز در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به توافقنامه درباره واکسیناسیون ایثارگران واجد شرایط و جانبازان بالای ۵۰ درصد و افراد شیمیایی که وضعیت حاد دارند، افزود: ۹۵۰ نفر در گیلان باید واکسینه می‌شدند که تاکنون کمتر از ۷۰ درصد این افراد واکسن دریافت کرده و ۳۰۰ نفر هنوز واکسینه نشدند.

پاکاری خاطرنشان کرد: ۵۰۰ نفر از والدین شهدا در گیلان به دلیل شرایط جسمانی خود آسیب پذیر هستند که باید واکسن آنفلوآنزا دریافت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به توزیع بسته‌های بهداشتی بین ایثارگران استان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی بین ایثارگران گیلانی توزیع شده است.

وی همچنین به موضوع احراز شهدای سلامت و خدمت نیز و اظهار کرد: مراحل رسیدگی به ۲۹ پرونده در این زمینه در حال انجام است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار