کد خبر : 23255
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396- 01: 6

مراسم بزرگداشت “فاتحان فاو” در گیلان برگزار شد

مراسم بزرگداشت “فاتحان فاو” در گیلان برگزار شد

مراسم بزرگداشت “فاتحان فاو”، همایش ‌وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، مراسم بزرگداشت “فاتحان فاو”، همایش ‌وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال کشور با حضور ایثارگران و رزمندگان سه استان گیلان، مازندران و گلستان در رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه رزمندگان و ایثارگران یادگاران دوران دفاع مقدس هستند اظهار داشت: همواره باید پاسدار یادگاران دوران دفاع مقدس بود.

سردار محمد عبدالله‌پور حضور ایثارگران و رزمندگان سه استان گیلان، مازندران و گلستان را در این همایش یک اتفاق مبارک عنوان کرد و گفت: حضور رزمندگان عملیات والفجر ۸ در همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال تداعی کننده ایام دوران مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه حضور رزمندگان دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات والفجر۸ در استان گیلان برکت است تصریح کرد: امروز باید با همان روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس، راه انقلاب را که مسیر پیشرفت و تعالی را طی می‌کند به درستی ادامه دهیم.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه همواره باید همانند دوران دفاع مقدس گوش به فرمان ولی‌فقیه بود و با توسل به ائمه اطهار(ع) ایمان خود را تقویت کنیم افزود: با اطاعت‌پذیری از ولایت به‌درستی می‌توانیم مسیر آینده انقلاب را به‌سوی سعادت پیش بریم.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه استقامت و مقاومت انقلاب را به هدف نهایی خود نزدیک می‌کند تاکید کرد: امید است با این صبر و استقامت، نماز جماعتی به امامت ولی‌فقیه در مسجد الاقصی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه عملیات والفجر ۸ نماد ایستادگی و مقاومت هستند خاطرنشان کرد: حرکت جهادی، انقلابی و پشتیبانی از ولایت فقیه عامل پیروزی و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار