کد خبر : 27707
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

مراسم تجلیل از رسانه‌های برتر توسط سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود

مراسم تجلیل از رسانه‌های برتر توسط سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت:‌ روابط عمومی سپاه قدس گیلان از رسانه‌های برتر و فعال در حوزه‌های تبیین شعار سال و اهداف اقتصاد مقاومتی تقدیر به‌عمل می‌آورد.

به گزارش گیلانستان روح‌الله پوراسماعیلی اظهار داشت:‌ سپاه قدس گیلان از مدیران و خبرنگاران رسانه‌های مختلف استان که فعالیت‌های خوبی در حوزه تهیه گزارش و خبر در حوزه تبیین شعار سال و اهداف اقتصاد مقاومتی داشته‌اند تجلیل به‌‌عمل می‌آورد.

وی عنوان کرد:‌ مقام معظم رهبری در ابتدای شروع امسال با توجه به وسعت دید بسیار گسترده‌ای که دارند شعار حمایت از کالای ایرانی را مطرح کرده و در این راستا تأکیدات فراوانی به همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی داشتند.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان در مورد ضرورت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از سرفصل‌های مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری ابراز داشت:‌ این شعار مهم به‌عنوان یکی از سیاست‌های راهبردی نقش بسیار زیادی در استقلال کشور و رسیدن به مرز خودکفایی دارد.

وی به نقش بسیار ویژه رسانه‌ها در تبیین شعار حمایت از کالای ایرانی و اهداف کلی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها‌ به عنوان یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین ابزارها برای فرهنگ‌سازی در بین مردم جهت اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کالای داخلی محسوب می‌شوند.

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان موضوع در پیش بودن روز خبرنگار را نیز مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد:‌ سپاه قدس گیلان امسال در نظر دارد ضمن برگزاری مراسمی،‌ از رسانه‌های مکتوب و مجازی استان و خبرنگاران فعال در حوزه‌های مختلف تقدیر به‌عمل آورد.

پوراسماعیلی با بیان این نکته که از فعالان رسانه‌ها در حوزه‌های تبیین شعار حمایت از کالای ایرانی و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تقدیر خواهد شد تصریح کرد:‌ سپاه قدس گیلان از فعال‌ترین رسانه‌ها در حوزه تهیه خبر و انواع گزارش‌ها در حوزه‌های یاد شده تجلیل می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار