کد خبر : 25874
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون‌های مساجد گیلان با حضور جمعا 7 نفر! + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون‌های مساجد گیلان با حضور جمعا 7 نفر! + تصاویر

حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم از سال ١٣٧٥ مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان را عهده‌دار بوده‌ است.

به گزارش گیلانستان، مراسم تودیع و معارفه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، روز شنبه با حضور جمعا 7 نفر برگزار شد!

این مراسم با حضور فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نمایندگان ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، حسن وحدتی پور سرپرست جدید دبیرخانه و خانم اکبرزاده مسئول خبرگزاری شبستان گیلان در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

فیروز فاضلی در این مراسم با اشاره به مصوبه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مبنی بر عدم به‌کارگیری نیروهای رسمی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در کانون‌های مساجد استان‌ها، تصریح کرد: بر اساس این مصوبه، مأموریت حجت‌الاسلام پورابراهیم، بعد از ٢٢ سال فعالیت در دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گیلان به پایان رسید و  برای وی در مأموریت جدید آرزوی توفیق روزافزون دارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به حکم سرپرستی حسن وحدتی‌پور، اذعان کرد: دوران سرپرستی وی با برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد که نقطه قوت کانون‌هاست، مصادف شده و امیدوارم برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته و توانمندی‌های کانون های مساجد به نحو مطلوب ارائه شود.

بر اساس این گزارش؛ حجت‌الاسلام سلیمان پورابراهیم از سال ١٣٧٥ مسئولیت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان را عهده‌دار بوده‌است. حسن وحدتی‌پور نیز سابقه ١٧ ساله کارشناسی آموزش و پژوهش دبیرخانه کانون‌های مساجد استان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سلیمان یکشنبه , 6 خرداد 1397 - 18:23

پور ابراهیم با کارنامه رفوزه از مساجد رفت رکود صددرصدی اکثرکانونهای مساجد؛ بی برنامه گی ونداشتن تحرک و نشاط در مابقی کانونها و حیف و میل شدن بودجه ها و امکانات مساجد ورانت بازی با اعتبارات تخصیص یافته مساجد که نتیجه ای جز منحرف شدن و به نتیجه نرسیدن اهداف کانونها ی مساجد نداشته ماحصل مدیریت ایشان بوده اما سوالی که در اذهان بی پاسخ باقی مانده ؛ چرایی حمایت دکترفاضلی کارمند رانده شده از دانشگاه گیلان و مدیرکل رانتی ارشاد گیلان از این مدیر بی کفایت و بی تدبیر بوده !
چه ارتباط و مسائل پشت پرده ای هست که حتی زمانی که پورابراهیم بزرگترین حامی خود را یعنی مهدی مجرد و همچنین مسولین تهران نشین را ازدست داد باز این فیروز فاضلی بود که یک تنه از پورابراهیم حمایت کرد! جامعه فرهنگی مذهبی شهر میخواهد جواب این سوال را بیرون بیاورد واز جناب سالاری و همچنین وزیر ارشاد مطالبه خواهیم نمود تا سیه رو شود هرکه در او غش باشد

رفتن به نوار ابزار