کد خبر : 6935
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395- 44: 21

مراقب ورود افراد ناباب به جنبش‌های دانشجویی باشید

مراقب ورود افراد ناباب به جنبش‌های دانشجویی باشید

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه مراقب ورود افراد ناباب به جنبش‌های دانشجویی باشید گفت: هر چیزی که دارای ارزش است امکان بودن مبدل آن نیز وجود دارد.

به گزارش گیلانستان، بهروز جلایی در نشست دانشجویی که با عنوان فراز و فرودهای جنبش دانشجویی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد دانشکده علوم انسانی برگزار شد ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو اظهار داشت: جنبش‌های دانشجویی در مسیر انقلاب و اصلاح حرکت می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان افزود: روز ۱۶ آذر به‌مناسبت شهادت سه دانشجوى دانشکده فنى دانشگاه تهران به دست مزدوران رژیم شاه، روز دانشجو نامیده شده است.

وی با تاکید براینکه دانشجویان شهیدان شهید قندچى، بزرگ‏ نیا و شریعت رضوى به همراه جمعى از دانشجویان دیگر دانشگاه تهران در اعتراض به ورود “نیکسون” معاون رئیس جمهور آمریکا دست به تظاهرات زده بودند گفت: دانشجویان در این روز به‌وسیله مأموران شاه در صحن دانشگاه به شهادت رسیدند.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان گیلان در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد رشت تصریح کرد: آرمانخواهی یکی از شاخصه‌های بزرگ جنبش های دانشجویی است.

جلایی با اشاره به اینکه تشکل‌های دانشجویی دارای ۳ شاخصه مهم ضدیت با استکبار، کمک به پیشرفت کشور و کمک به اتحاد ملی و پیشرفت علم برای غالب شدن بر توطئه‌های دشمن است گفت: دین اسلام انسان را مسئول به خود، خالق انسان، خانواده و در انتها جامعه و کشور می‌داند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با تاکید براینکه هر اندازه مسئولیت یک شخص بیشتر باشد باید شناخت و روشن بینی وی بیشتر شود افزود:  به تعبیر و فرموده مقام معظم رهبری “روشن بینی به شناخت زمان، مکان،دوست، اولویت‌ها، نیازها و بصیرت” است.

جلایی با بیان اینکه جنبش‌های دانشجویی دارای آرمان‌های بلند است و آرمان‌های دانشجویان نباید به سخره گرفته شود تصریح کرد: دانشجویان نباید بدون هدف، جنبش‌های دانشجویی تشکیل دهند.

مسئول بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه مراقب ورود افراد ناباب به جنبش‌های دانشجویی باشید چون هرچیزی که دارای ارزش است امکان بودن مبدل آن نیز وجود دارد خاطرنشان کرد: ورود افراد ناباب به دانشگاه و آفت آنها موجب اتفاقات کوی دانشگاه در تهران شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار