کد خبر : 15463
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷

مرحله دوم آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد در استان گیلان برگزار می‌شود

مرحله دوم آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد در استان گیلان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دومین مرحله آزمون دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مصاحبه، برای نخستین بار به مدت ۴ روز و با حضور ۶ هزار داوطلب در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، علیرضا امیر تیموری صبح امروز در نشست خبری در رشت، اظهار داشت: دومین مرحله آزمون دکترای دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مرحله مصاحبه، برای نخستین بار به‌مدت 4 روز و با حضور 6 هزار داوطلب در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این آزمون بیش از 6 هزار داوطلب در 45 رشته و رشته محل دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد رشت با یکدیگر به‌رقابت می‌پردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه این آزمون از 21 تا 24 تیرماه در استان گیلان برگزار می‌شود، افزود: داوطلبان مذکور برای تحصیل در دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد رشت، بندرانزلی، لاهیجان و آستارا مصاحبه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه آزمون مصاحبه دکتری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحدهای رشت، بندرانزلی، آستارا و لاهیجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کمتر از 20 درصد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان برگزاری آزمون مذکور را نخستین آزمون در استان گیلان خواند و با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ظرفیت‌های مطلوبی را دارد، گفت: در راستای برگزاری این آزمون، برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده و جلسات متعددی برگزار شده است.

امیرتیموری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را به‌عنوان دانشگاه جامع و مرکزی استان برای برگزاری این آزمون مهم معرفی کرد و افزود: پس از اتمام مصاحبه از داوطلبان این آزمون، نمرات به دانشگاه آزاد اسلامی تهران اعلام شده و نتایج از طریق سازمان سنجش منتشر می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار