کد خبر : 29504
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397- 29: 11

مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در رشت برگزار می‌شود

مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در رشت برگزار می‌شود

دبیر کمیته فرهنگی و رسانه‌ رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاه قدس گیلان گفت:‌ مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) ۲ ‌در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان سرگرد پاسدار روح‌الله پوراسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمدرسول‌الله(ص) ۲ با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر از بسیجیان سراسر گیلان پنج‌شنبه ۱۲ مهر ساعت ۱۰ در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

دبیر کمیته فرهنگی و رسانه‌ رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاه قدس گیلان عنوان کرد:‌ تجمع بسیار عظیم و رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج استان گیلان همزمان با سراسر کشور با هدف نشان دادن آمادگی نیروها جهت حفظ و پاسداری از نظام مقدس اسلامی در شهر رشت برگزار می‌شود.

پوراسماعیلی با بیان اینکه این رزمایش بزرگ سراسری با حضور بیش از ۷۰۰ هزار نفر از بسیجیان برگزار می‌شود بیان داشت:‌ ایجاد امید آفرینی برای دوستداران انقلاب اسلامی،‌ ایجاد یأس و ناامیدی در دل دشمنان قسم خورده انقلاب از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان است.

سخنگوی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج از اجرای برنامه‌های متنوعی در روز برگزاری این رزمایش خبر داد و ابراز داشت:‌ از تمامی رسانه‌ها و اصحاب رسانه گیلان برای شرکت در این مراسم عظیم جهت پوشش خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله ۲ دعوت به‌عمل می‌آید.

دبیر کمیته فرهنگی و رسانه‌ رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاه قدس گیلان اظهار داشت: اصحاب رسانه‌ها و جراید استان گیلان برای شرکت در این رزمایش جهت پوشش خبری باید ضمن مراجعه به دبیرخانه فرهنگی و رسانه بسیج نسبت به ثبت‌نام و اخذ کارت‌های مخصوص خبرنگاری اقدام کنند.

وی نمایش اقتدار و آمادگی بسیجیان و سپاهیان را مایه شکست و ذلت روز‌افزون دشمنان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ انقلاب اسلامی با رشادت‌ها و ایستادگی‌های فرزندان غیور خود از تمام توطئه‌ها و خباثت بازی‌های دشمنانش سرافراز بیرون آمده و مطمئناً این پیروزی‌ها ادامه خواهد داشت.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان بر انعکاس گسترده رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان گیلان تأکید کرد و افزود:‌ با حضور گسترده رسانه‌ها و خبرنگاران ضمن رساندن پیام این اجتماع عظیم به آحاد مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان صلابت نظام را نیز به رخ دشمنان خواهیم کشاند.

انتهای پیام/‌تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار