کد خبر : 54711
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان:

مرحله نخست آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود

مرحله نخست آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مرحله نخست آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم خبر داد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمد پورشعبانعلی امروز با اشاره به اینکه مرحله نخست پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصصی حافظان قرآن کریم با حضور ۱۴۵ نفر که برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نموده‌اند برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این آزمون حافظان ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن کریم هستند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه افرادی که در این مرحله موفق به کسب نمره قبولی شوند به مرحله دوم آزمون که به صورت شفاهی برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند، تصریح کرد: این آزمون در نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به پذیرفته شدگان در دو مرحله آزمون، مدارک هم‌تراز دیپلم (حافط ۱۰ جز)، فوق‌دیپلم (۲۰ جز) و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری (حافظ‌کل) اعطا خواهد شد.

پورشعبانعلی با اشاره به اینکه این آزمون روز جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۹ صبح در سالن تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت واقع در پل‌طالشان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون مرحله نخست در تاریخ پنجم مهرماه از طریق سایت سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.com اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این آزمون که با رعایت دقیق فاصله اجتماعی و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد همراه داشتن ماسک و دستکش بهداشتی الزامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار