کد خبر : 31057
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397- 34: 8

مردانگی مدیران استان کجاست؟/ نباید پلیس را سرزنش کرد/ آیا برپایی جشن در شب شهادت کار درستی است؟!/ ضعف عملکرد شهردار و اعضای شورا

مردانگی مدیران استان کجاست؟/ نباید پلیس را سرزنش کرد/ آیا برپایی جشن در شب شهادت کار درستی است؟!/ ضعف عملکرد شهردار و اعضای شورا

آقای شهردار، معاون فرهنگی، شورای شهر ، کمسیون فرهنگی و بقیه کسانی که بابت انجام وظیفه از بیت المال پول دریافت میکنید، بفرمایید برپایی جشن و شادی و سرور در شب شهادت امام عسکری ع درست است یا غلط ؟

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، حسن کربلایی دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان در واکنش به حواشی گسترده نوازندگی در شب شهادت امام حسن عسکری(ع) نوشت:

سلام خدا بر جان برکفان نیروی انتظامی.
از فرزندانمان در کودکی میپرسیم در آینده میخواهی چکاره شوی؟
هرکدام شغلی را نام میبرند، دکتر، مهندس، خلبان و پلیس .
با این ذهنیت بزرگ میشوند، راه خود را پیدا میکنند ، و هرکدام تلاش میکنند به آرزوی خود برسند.
فقط به پلیس میگویند اگر بخواهی استخدام شوی ،باید همیشه آماده ماموریت و شهادت و درگیری با اشرار و مرزبانی و بی خوابی و … باشی،
پس جوان تحصیلکرده و عاشق خدمت از همین همسایه های خودمان با پذیرش همه سختی ها ، در خدمت اداره پلیس در میآید .
باور کنیم او عاطفه دارد، خدمت میکند، فرزند دارد، مشکلات زندگی دارد، بیماری دارد و مثل بقیه با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم میکند.
به پلیس جوان مأموریت میدهند ، از مرزها مراقبت کن، شبها گشت و کمین داشته باش، در برف به مردم کمک کن، با قاچاقچیان درگیر شو، سارقان را پیدا کن، امنیت را برقرار کن، افراد مخل آسایش مردم را شناسایی کن، از نوامیس مردم حفاظت کن، جلوی مست ها در پارک ها بایست و صدها ماموریت دیگر ،
آیا اگر پلیس با تمام وجود از من، آبروی من، مرزهای من، ناموس من، مغازه من، محله من، مدرسه من حراست و حفاظت می‌کند، بنده باید از او تشکر کنم یا نه؟
شما خواننده ارجمند بفرمایید چند بار جلسه و مراسم تجلیل از پلیس برگزار کردیم ؟
چند بار گفتیم دست شما درد نکند؟
چند بار نامه نوشتیم و یا در فضای مجازی به پلیس گفتیم ما میفهمیم که شما در خدمت شهروندان هستید،؟
یک عده هم عادت کردند ، وظایف خود را به گردن پلیس بیندازند،
آقای شهردار، معاون فرهنگی، شورای شهر ، کمسیون فرهنگی و بقیه کسانی که بابت انجام وظیفه از بیت المال پول دریافت میکنید، بفرمایید برپایی جشن و شادی و سرور در شب شهادت امام عسکری ع درست است یا غلط ؟
اگر قبول دارید که غلط است ،چرا به وظیفه خودتان عمل نکردید ؟ چرا باید پلیس وارد معرکه بشود ؟
آقای فرماندار، آقای استاندار، آقای نماینده و…. اگر کسانی به وظیفه عمل نکردند و پلیس را در کاری وارد کردند که باید خودشان انجام میدادند، اکنون دیواری کوتاهتر از این عزیزان زحمتکش پیدا نکردید؟ آیا باید آنان را سرزنش کنید که مثلا با فلان فرد برخورد مناسبی نداشته؟
حواست هست ؟ جمعی بر خلاف مروت و مردانگی بر خلاف مشی دینی ، شب شهادت امام معصوم ما مراسم سرور فراهم کردند، آیا به آنان هم تاختید؟ آیا به کسی که مجوز این فعل زشت را صادر کرده،گفتید توبه کن و چرا خطا کردی؟
پس مروت و مردانگی آقایان مدیران استان کجاست؟
من به سهم خودمان از پلیس زحمتکش شهرمان تشکر میکنم.
شهادت پلیس جوانی که چندی پیش در مبارزه با فساد اخلاقی، شربت شهادت نوشید را تسلیت میگویم.
از شهدای این نیرو تجلیل میکنم
و برای سلامتی جان برکفان نیروی انتظامی دعا میکنم.
البته اگر در جایی به دلیل برخی مقاومت‌های بیجا و یا شلوغی، به کسی اهانتی شده باشد و یا برخورد تندی پیش آمده باشد هم باید گفت ، به خاطر همه خوبی‌های پلیس، کوتاه بیا و بیهوده به نفع بیگانه، قلم نزن.
مخلص و دوستدار پلیس، کربلایی
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار