کد خبر : 32938
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

مردم از انقلاب گله‌مند نیستند، نسبت به برخی بی‌تدبیری‌ها انتقاد دارند

مردم از انقلاب گله‌مند نیستند، نسبت به برخی بی‌تدبیری‌ها انتقاد دارند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه مردم ایران از انقلاب اسلامی گله‌مند نیستند و از آن حفاظت می‌کنند گفت: مردم نسبت به برخی بی‌تدبیری‌ها در جلوگیری از مشکلات و مهار تورم و گرانی و بیکاری و فساد اجتماعی و فرهنگی کشور انتقاد شدید دارند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد جامع اطاقور لنگرود با اشاره به تعبیر امام خمینی رحمت‌الله از انقلاب اسلامی به‌عنوان معجزه قرن اظهار کرد: انقلاب اسلامی شروع دگرگونی‌های بزرگ و بنیادی در ایران و کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه در دوران طاغوت به‌عمد ایران و ایرانی را از دستیابی علوم روز دنیا محروم می‌کردند افزود: انقلاب اسلامی برای جبران این عقب‌ماندگی دستیابی به دانش روز و فناوری‌ها را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی به‌عنوان یکی از آرمان‌های خود مطرح کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان سرعت پیشرفت علمی در ایران با ۱۱ برابر سرعت متوسط رشد علم در جهان عنوان کرد و گفت: میزان باسوادی در کشور پس از انقلاب ۹۶ درصد است درحالی‌که این عدد در دوران طاغوت ۳۰ درصد بود.

علیزاده به گسترش بی‌نظیر مراکز آموزش عالی و رشته‌های موردنیاز کشور پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: پیش از انقلاب نزدیک به ۱۵۰ هزار دانشجو در کشور داشتیم که امروزه این تعداد نزدیک به چهار میلیون نفر است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دانشمندان جوان کشور پس از انقلاب اسلامی در حوزه‌های نانو لیزر علوم فضایی و هسته‌ای سلول‌های بنیادی داروسازی و شبیه‌سازی حیوانات تصریح کرد: در این علوم ما جزو چند کشور برتر دنیا هستیم و در علوم مختلف دیگر نیز پس از انقلاب شاهد رشد چشمگیر بودیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به پیشرفت‌های ایران در حوزه مختلف علوم پزشکی پس از انقلاب اسلامی گفت: رشد صنعتی در حوزه تولید آهن و آلومینیوم، سدسازی ،کشتی‌سازی و حوزه‌های مربوط به حفر چاه و استخراج نفت از دیگر افتخارات ایران پس از انقلاب اسلامی است.

علیزاده با اشاره به پیشرفت‌های قابل‌توجه کشور در صنعت خودروسازی گفت: در حوزه نظامی که از وابستگی صددرصدی به خودکفایی کامل رسیده‌ایم و موشک‌ها و توان نظامی نیروهای نظامی امنیت و بازدارندگی ۱۰۰% ایجاد کرده است.

وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی برای مردم ایران بیان کرد: دشمن با تکیه‌بر توان گسترده رسانه‌ای خود از طریق شبکه‌های مختلف تلویزیونی، ماهواره‌ای و فضای مجازی به‌شدت به دنبال القای یأس و ناامیدی نسبت به آینده انقلاب جمهوری اسلامی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اذعان به اینکه مردم ایران از انقلاب اسلامی گله‌مند نیستند و از آن حفاظت می‌کنند افزود: مردم نسبت به برخی بی‌تدبیری‌ها در جلوگیری از مشکلات و مهار تورم، گرانی، بیکاری، فساد اجتماعی و فرهنگی کشور انتقاد شدید دارند.

علیزاده با تأکید بر اینکه برخورد به‌موقع با سوءاستفاده گران از قدرت و ثروت مردم را به آینده کشور و انقلاب دلگرم می‌کند گفت: مردم ما وارثان اصلی انقلاب و ارزش‌های معنوی هستند اما متأسفانه عده‌ای خودفروخته و عامل بیگانه با پررنگ جلوه کردن روحیه اشرافی گری در برخی مسؤولان و آقازاده‌ها مردم را نسبت به آرمان‌ها، برکات و افتخارات انقلاب بدبین می‌کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار