کد خبر : 9093
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1395- 07: 10

مردم استان گیلان به‌خوبی در صحنه بحران برف وارد شدند

مردم استان گیلان به‌خوبی در صحنه بحران برف وارد شدند

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: در بحران همه باید کمک کنند و مردم باید در صحنه باشند و جا دارد از مردم فهیم گیلان تشکر کنیم چرا که خوب وارد صحنه شده و آمادگی خوبی در مردم وجود داشت.

به گزارش کیلانستان ، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست خبری در رشت، اظهار داشت: مسئولان گیلان با داشتن امکانات موجود در مرحله اول و دوم بارش برف عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مسئولان گیلانی تصریح کرد: در بحران همه باید کمک کنند و مردم در صحنه باشند و جا دارد از مردم فهیم گیلان تشکر کنیم چرا که خوب وارد صحنه شده و آمادگی خوبی در مردم وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه باید تجهیزات و امکانات راهداری را افزایش دهیم خاطرنشان کرد: هدر رفت برق باید به ۱۴ درصد برسد که این حادثه نشان داد بر خلاف آمارها هدررفت برق در استان بالاست و نیاز به ترمیم شبکه‌های فرسوده برق داریم.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تبصره‌های بودجه هر سال برای فرسودگی شبکه توزیع برق هزینه گذاشته می‌شود گفت: در سال ۹۴ به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان و امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در کشور هزینه برآورد شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس افزود: اگر آمارها را درست نشان دهیم به این معنی است که سهم برخورداری استان از منابع دولتی بیشتر شده و اگر بگوییم هدررفت ما در برق پایین است به این معنی است که پول به طرف استان‌هایی می‌رود که هدررفت بیشتری دارند.

وی با اشاره به اینکه ما در بودجه هر استان منابع آشکار و پنهانی داریم تصریح کرد: هر مسئول و مدیرکلی باید این منابع پنهان را در نظر گرفته مشخص سازد و خود را اثبات کند.

لاهوتی با بیان اینکه رسانه نقش مهمی در زمینه ایجاد آرامش و در اختیار قرار دادن اخبار داشته است گفت: در حین حادثه صحبت‌های متفاوت کردن زیاد خوب نیست و برخی افراد مسئول و غیرمسئول صحبت‌های سیاسی می‌کنند که این یک ظلم است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار