کد خبر : 24353
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

مردم ایران میهمان‌نواز و خون‌گرم هستند/ رانندگی در جاده‌های ایران را بسیار دوست دارم

مردم ایران میهمان‌نواز و خون‌گرم هستند/ رانندگی در جاده‌های ایران را بسیار دوست دارم

جهانگرد آلمانی در جریان بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا شهرهای ایران را زیبا و مردم آن را میهمان‌نواز و خون‌گرم دانست و گفت: این دومین بار است که به همراه همسرم با یک دستگاه خودروی ون‌مانند به ایران سفر می‌کنم و از این بابت خوشحال هستم.

به گزارش گیلانستان، میرکو یووانویچ شامگاه پنج‌شنبه در جریان بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها اظهار کرد: این دومین بار است که به همراه همسرم «سارا یووانویچ» با یک دستگاه خودروی ون مانند به ایران سفر می‌کنم و از این بابت خوشحال هستم.

وی مدت‌زمان حضور در خاک جمهوری اسلامی ایران را دو روز و از سمت مرز جمهوری آذربایجان دانست و تصریح کرد: پس از بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آستارا و سفر به بندرعباس قرار است خاک ایران را به مقصد کشورهای جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، ازبکستان و تاجیکستان ترک کنیم.

جهانگرد آلمانی شغل خود و همسرش را آموزگاری عنوان کرد و گفت: من و همسرم بااینکه بچه نداریم، ولی به دلیل تدریس در مدارس آلمان با بچه‌های زیادی سروکار داریم و از این بابت خوشحال هستیم، زیرا سروکله زدن با بچه‌ها لذت خاصی برای ما دارد.

یووانویچ شهرهای ایران را زیبا و مردم آن را میهمان‌نواز و خون‌گرم دانست و بیان کرد: رانندگی در جاده‌های جمهوری اسلامی ایران را خیلی دوست دارم، ولی به دلیل بزرگ بودن شهرها، وجود ترافیک، آلودگی هوا و زیاد بودن خودروها نمی‌شود به‌راحتی رانندگی کرد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار