کد خبر : 21398
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396- 59: 13

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی ۸۸ دشمنان را نامید کرده و اثبات نمودند که هر کدام یک میرزاکوچک هستند

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی ۸۸ دشمنان را نامید کرده و اثبات نمودند که هر کدام یک میرزاکوچک هستند

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند.

به گزارش گیلانستان، مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی بمناسبت یوم الله ۸ و ۹دی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

فتنه معنایش این است که یک عده‌ای بیایند با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضای غبارآلود، دشمن صریح بتواند چهره‌ی خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند. (مقام معظم رهبری)

ملت بزرگ ایران با حماسه ۹ دی ماه روح ملکوتی امام راحل و شهدای انقلاب را شاد کردند، دوستان انقلاب را در سراسر جهان دلگرم و امیدوار ساختند و دشمنان را انقلاب را که به طمع خام افتاده بودند ناامید نمودند و چشم فتنه را کور کردند. نهم دی، نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه‌ مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است و پاسخ محکم ملت به فتنه گران داخلی و خارجی است و ملت ایران نشان دادند که با رشد و شعور بالای انقلابی خود با تمام توان از انقلاب و نظام و ولایت در همه عرصه‌ها دفاع می‌نمایند.

بی شک هشتم دی در گیلان ونهم دی در سراسر کشور به عنوان روز انعکاس پایبندی مردم به اصل ولایت فقیه نشان داد ملت زمانیکه احساس کنند با طراحی دشمنان قسم خورده انقلاب به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی آنها توهین شده به حرکت در می‌آیند و دردفاع از فرامین رهبری به بیگانگان پاسخ شایسته می‌دهند.

مردم با بصیرت گیلان در هشتم دی سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانیم که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشتهای گره شده و قلبهای داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.

مجمع نمایندگان استان گیلان با گرامیداشت این روز تاریخی اعلام می‌دارد که در کنار ملت سرافراز ایران در برابر هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه گوش به فرمان رهبری خواهد ایستاد و در مسیر پیشرفت کشور تلاش خواهد کرد.

دکتر محمد حسین قربانی

                                                                  رئیس مجمع نمایندگان مردم  شریف گیلان در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار