کد خبر : 76921
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400- 26: 17

رییس کل دادگستری گیلان:

مردم خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند

مردم خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند

حجت الاسلام خلیلی گفت: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام «حمزه خلیلی» در دوازدهمین نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال اظهار داشت: مردم از گران فروشی و قیمت بالای اجناس رنج برده و خواستار تغییر ساختار نظارت ها هستند.

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه نظارت‌ها باید علمی و دقیق و از مبدا تا مرحله توزیع کالا را در برگیرد تصریح کرد: ساختارها باید اصلاح شود تا با نظارت‌های شدید و قاطع در مرحله توزیع کالا، گروه‌های فشار اقتصادی نتوانند به راحتی تخلف کرده و با افزایش قیمت‌ها موجب تشنج بازار شوند.

«احمد آقایی» با اشاره به اینکه در این نشست در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال تدابیر پیشگیرانه ای مطرح شد اظهار داشت: مسئولان و متولیان امر مکلف شدند تا نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: در مورد موضوعاتی از قبیل پیشگیری از ساخت و ساز در جنگل‌ها و مراتع، تغییر کاربری اراضی کشاورزی، پیشگیری از احتکار و گران فروشی و نظارت دقیق بر مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی در ایام نوروز در این نشست بحث و تبادل نظر شد و مدیران متعهد شدند تا بر مدار قانون، خدمات دهی و نظارت خود را افزایش داده و در راستای جلب اعتماد مردم تلاش کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار