کد خبر : 80712
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

حجت الاسلام عطایی در گفتگو با گیلانستان:

مردم دخالت نمایندگان را فراموش نمی‌کنند/ دانش‌آموزان متضرّرین اصلی انتصابات سفارشی در آموزش و پرورش!

مردم دخالت نمایندگان را فراموش نمی‌کنند/ دانش‌آموزان متضرّرین اصلی انتصابات سفارشی در آموزش و پرورش!

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه دخالت نمایندگان در امور اجرایی هنوز به قوت خود باقی است، ابراز نمود: آقایان هیج توجهی به درخواستهای مکرر رهبر معظم انقلاب ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی عطایی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان اظهار کرد: دخالت چند نماینده مجلس در روند تودیع و‌ معارفه مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک رشت که با شیوه “فشار از وزارتخانه و‌ چانه زنی از پایین” به دنبال تحمیل گزینه خود بودند واقعیات تلخی را در پی داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه دخالت نمایندگان در امور اجرایی هنوز به قوت خود باقی است، ابراز نمود: آقایان محترم هیج توجهی به درخواستهای مکرر رهبر معظم انقلاب نداشته اند و بی شک این کج‌روی مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت و امیدوارم مورد توجه نهادهای نظارتی هم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه چنین دخالتهایی از طرف بعضی نمایندگان یک رویه غیرقانونی و نوعی کج‌دهانی به ارزش‌هاست، تاکید کرد: این مسائل یک شبه به وجود نیامده و بی‌شک این افراد در انتخابات بعدی مجلس سیلی محکمی را از طرف امت حزب الله دریافت خواهند کرد.

مدیر جمعیت مطالبه‌گران حقوق مردمی همچنین افزود: چنین رفتاری از جانب هر نماینده یا مدیر استانی سبب شده تا آقایان از مسائل اصلی استان مانند برنامه هفتم توسعه غفلت کرده و مانند برنامه های قبلی استان ما در فقری قرار گیرد که از جهت دریافت بودجه های کشوری جزء فقیرترینها باشیم.

حجت الاسلام عطایی این دخالت‌های سفارشی را سبب انتصاب افرادی ضعیف در پست‌های مختلف دانست و اذعان داشت: بدیهی است آسیب‌های بزرگترین غیرقابل جبرانی در حوزه های تربیتی و آموزشی با همین نوع رفتارها گریبان دانش آموزان را خواهد گرفت.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در پایان خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: توصیه ما به آقای فائزی این است که با حفظ مصالح، هدف را گم نکنند و مراقب باشند همانند دوره های قبلی شاهد گوشه‌نشینی و غربت مدیران متخصص، کارآمد، انقلابی و خدوم در جامعه آموزش و‌ پرورش نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فرح وشی چهارشنبه , 9 شهریور 1401 - 23:55

ضمن تشکر به برادر ارجمند جناب آقای حجت الاسلام دکتر عطائی ، البته فقط نمایندگان مقصر نیستند بلکه عدم درایت مدیریت آموزش و پرورش استان گیلان است که زمینه را برای جولان افراد مختلف باز میکند، مدیر کل باید قوی و با شهامت و اهل فن باشد.که متاسفانه در چند ماه اخیر به هیج وجه این صفات را در ایشان و زیر مجموعه مدیریتشان ندیدیم.

رفتن به نوار ابزار