کد خبر : 50431
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اردیبهشت 1399- 31: 22

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

مردم درگیر کرونا؛ غارتگران در حال زمین‌خواری در سواحل گیلان؛ مسئولان همچنان در خواب!

مردم درگیر کرونا؛ غارتگران در حال زمین‌خواری در سواحل گیلان؛ مسئولان همچنان در خواب!

این روزها که مردم درگیر کرونا هستند، غارتگران در حال زمین‌خواری در سواحل گیلان در سایه خواب غفلت مسئولان می‌باشند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، معمولا وقتی هرگونه‌ بحرانی متوجه مردم در یک جامعه‌ای می‌شود و همه‌گیر بودن آن فکر و ذهن را درگیر می‌کند، بهترین فرصت و زمان برای سوء استفاده منفعت طلبان از شرایط پیش آمده می‌باشد.

این روزها که مردم گیلان به عنوان دومین استان شیوع ویروس کرونا با این پدیده منحوس دست و پنچه نرم می‌کنند، فرصتی برای عده‌ای متصرف و زمین‌خوار پیش آمده تا در جای جای استان بویژه نوار ساحلی دریای خزر و بخش‌ خشکبیجار اقدام به زمین و ساحل خواری نموده و به ساخت و ساز غیرمجاز ویلا بپردازند!

مسئولان عزیز و محترم استان هم که مثل همیشه در خواب غفلت به سر برده و عرصه را برای چپاول اراضی توسط غارتگران مهیا گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شجاع رمضانزاده ماکلوانی سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

باسلام.شماراخدا پیگیرباشین.ماگرفتارکروناتهرانیم.اهل فومن دریکی از روستاها زمین داریم.به سازنده زنگ میزنیم فحش میده.آقای بخشدارمیگه بیدمشک خورده.آیاامحاحل وفصل نامه دردهیاری بانفوذخریدارمشکل من هست آقای بخشدار.ساخت.سنداین زمین غیرقانونیست.آدرس فومن.روستای کلرم.خیابان شهیداصغری. خ ایثارگران.کوچه آزادگان ویلای درحال ساخت ورق آبی نمای آجرسفالی

شجاع رمضانزاده ماکلوانی سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

باسلام.ازارسال نظرقبلی بعلت غلط های املائی معذرت میخوام. منظور اینکه زمین خواران.چون مقیم تهرانم.باامحامدارک دردهیاری و متاسفانه آقای بخشدار می فرماید بیامحل امنیت نداریم، چکارکنیم به بهانه زمین ملی ست سرشریکم راکلاه گذاشتند.اصلا خبر نداشتم زمینیم راپنهانی خریدن.آدرس.فومن روستای کلرم.خ شهیداصغری.خ ایثارگران. کوچه آزادگان.ویلای ورق نمای آجرسفالی

رفتن به نوار ابزار