کد خبر : 54821
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399- 06: 18

نماینده مردم لاهیجان در مجلس:

مردم در شرایط معیشتی سختی قرار دارند / آرامش را به زندگی مردم برمی‌گردانیم

مردم در شرایط معیشتی سختی قرار دارند / آرامش را به زندگی مردم برمی‌گردانیم

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس حل مشکلات اقتصادی را در گرو کنارگذاشتن نگاه سیاسی دانست و گفت: مردم در سخت‌ترین شرایط معیشتی قرار دارند.

به گزارش گیلانستان، رسول فرخی میکال ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه جهت خدمت به مردم این شهرستان از همه توان خود بهره خواهم گرفت اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم که برای ارتقاء شهرستان و همچنین تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آن با همکاری سایر مسئولان آستانه اشرفیه اقدام کنم.

نماینده معین مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی ضرورت وجود اتحاد و همدلی میان مسئولان کشور در شرایط تحریم را یادآور شد و گفت: باید با تلاش مضاعف در گام دوم انقلاب نسبت به رفع مشکلات کشور و مردم اقدام کنیم و آزمون و خطا را کاهش دهیم زیرا دشمن با تمام توان و با اعمال تحریم‌های ظالمانه با ما مقابله می‌کند.

وی اهمیت توجه به حوزه فرهنگی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها به همدلی میان دولت و مجلس تاکید کردند و ما باید با سرلوحه قرار دادن این سخنان ارزشمند مشکلات کشور را در شرایط حساس فعلی برطرف کنیم و آرامش را به زندگی مردم برگردانیم.

فرخی میکال با بیان اینکه یک مدیر انقلابی باید پاکدست، حافظ بیت‌المال، دارای برنامه مناسب جهت رفع مشکلات، مقتدر و جهادی باشد تصریح کرد: مدیران در تراز انقلاب در گام دوم باید با تقویت صفات مذکور در خود نسبت به احیای ارزش‌های انقلاب و رفع مشکلات کشور اقدام کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به اینکه متاسفانه سطح خروجی کار مدیران در کشور پایین است اظهار داشت: اقدامات مدیران در سطح کشور باید با خروجی و عملکرد مناسب همراه باشد که متاسفانه در حال حاضر چنین چیزی را شاهد نیستیم و سطح خروجی عملکرد مدیران پایین است.

وی از روسای ادارات شهرستان آستانه اشرفیه خواست مشکلات خود را به فرمانداری این شهرستان اعلام کنند و عنوان کرد: مدیران و مسئولان شهرستان آستانه اشرفیه باید میزان کمبود اعتبار خود جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان را به فرمانداری اعلام کنند تا با دریافت مبالغ مناسب این طرح‌ها کامل شود.

فرخی میکال با بیان اینکه یکی از موانع بر سر راه حل مشکلات مردم اتخاذ رویکرد و نگاه سیاسی توسط مسئولان است افزود: مردم ما در حال حاضر در سخت‌ترین شرایط از حیث مسائل اقتصادی و تامین معیشت قرار دارند لذا همه مسئولان باید با عزم جدی‌تر و کنارگذاشتن نگاه سیاسی به داد آنها برسند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار