کد خبر : 17848
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396- 48: 11

مردم دیدند در دوره قبلی چه به روز رشت آمده بود؛ باید شهرداری توانمند و مجرب می آمد

مردم دیدند در دوره قبلی چه به روز رشت آمده بود؛ باید شهرداری توانمند و مجرب می آمد

شهر قزوین در استان همجوار گیلان قرار دارد و طی بازدیدهایی که از این شهر داشتیم با پیمانکارانی در آن شهر صحبت کردیم و دیدیم که مطالبات معوقه در آنجا وجود ندارد.

به گزارش گیلانستان، محمد حسن علیپور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شهردار را به مردم شریف شهر رشت تبریک گفت.

وی در ادامه در خصوص ویژگی های مسعود نصرتی اظهار داشت : شهرداری پاکدست، توانمند، متخصص، با برنامه و خوب برای رشت انتخاب کرده ایم. کسی را آورده ایم که شهر را به سمت و سویی ببرد تا مردم از نگرانی و دغدغه رهایی پیدا کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به مشکلات سالهای اخیر رشت افزود : شهر رشت طی چند سال متمادی شاهد از هم پاشیدگی های متعدد بود و مردم دیدند در دوره قبلی چه به روز رشت آمد و امروز نیاز به حضور مدیری توانمند و مجرب بود تا بتواند این مشکلات را رفع کند.

محمدحسن علیپور تصریح کرد: تلاش می کنیم از امروز در کنار شهرداری شهری ایده آل برای مردم رشت بسازیم.

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری رشت و حقوق و بیمه های معوقه کارکنان، افزود: شهر قزوین در استان همجوار گیلان قرار دارد و طی بازدیدهایی که از این شهر داشتیم با پیمانکارانی در آن شهر صحبت کردیم و دیدیم که مطالبات معوقه در آنجا وجود ندارد و تمام هزینه ها به موقع و با حسابرسی و حساب و کتاب پرداخت می شود. شهر رشت مدیرانی در این سطح می خواهد که بتوانند بیایند و مشکلات مالی شهر، پیمانکاران و کارکنان را رفع کنند.

اطمینان دارم با همکاری شورا گام های موثری برای رشت برداشته خواهد شد./ حرف تازه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار