کد خبر : 26111
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 خرداد 1397- 41: 18

مردم روزه دار و انقلابی گیلان بار دیگر روز قدس به صحنه آمده و خشم خود را به دشمنان نشان خواهند داد

مردم روزه دار و انقلابی گیلان بار دیگر روز قدس به صحنه آمده و خشم خود را به دشمنان نشان خواهند داد

مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی گیلان با حضور درصفوف بهم فشرده روز قدس، یکبار دیگر اهمیت ونتیجه مثبت ابتکار امام راحل و عظیم الشاَن را در ابداع این روز مبارک به رخ دشمنان خواهند کشید.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم همیشه در صحنه استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس در بیانیه ای نوشت:

نمایش وحـدت وانسجام مسلمین درروز قـدس امسال درحالی شـکل می گیرد که اقدام متکبّرانه انتقال لانه شیطان بزرگ به قدس شریف وجنایت رژیم سفاک وجعلی اسرائیل در نوارغزّه در میان مسلمانان وآزادیخواهان جهان به یک انزجار عمومی تبدیل شده است.

از سوی دیگر حملات بی وقفه رژیم وابسته آل سعود به مردم بی دفاع یمن که لبخند رضایت صهیونیسم را به دنبال دارد، بیش از گذشته تنفر و انزجار مردم بیدار دل جهان اسلام را برانگیخته وحقایق روشنگری های مقام معظم رهبری (حفظه الله) را به مسلمانان منطقه روشن وچهـره مدیریت نفـاق وتفرقـه در جهـان راآشکـار می سازد.

راهپیمایی روز قدس، فرصت مغتنمی است که صفوف فشرده مسلمانان را با وحدت وانسجام به رخ طراحان وعاملان اینگونه جنایات کشانده تانتیجه ددمنشی آنها را معکوس جلوه داده وانگیزه شیطانی شان را محو و نابود کند.

مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی گیلان با حضور درصفوف بهم فشرده روز قدس، یکبار دیگر اهمیت ونتیجه مثبت ابتکار امام راحل و عظیم الشاَن را در ابداع این روز مبارک به رخ دشمنان کشیده و باخشم خود سرنوشت لانه انتقالی به قدس شریف را به سرنوشت مختوم لانه شیطان بزرگ در ایران اسلامی گره خواهند زد.
ان شاء الله
رضا رمضانی گیلانی
نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگان رهبری

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار