کد خبر : 73416
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400- 45: 14

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

مردم محور همه معادلات هستند نه سیاسیون/ مقابل رسانه‌ها نخواهیم ایستاد بلکه کنارشان قرار می‌گیریم

مردم محور همه معادلات هستند نه سیاسیون/ مقابل رسانه‌ها نخواهیم ایستاد بلکه کنارشان قرار می‌گیریم

.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت با بیان اینکه گفتمان فرهنگی دولت آیت الله رئیسی بر پایه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نهاده شده است گفت: در این گفتمان عدالت محوری و توزیع عادلانه خدمات و حمایت‌های دولتی از مردم و سازمان‌ها حرف اول را می‌زند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پرداختن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را در گفتمان فرهنگی دولت برجسته و به دور از سیاسی بازی‌ و حزب‌گرایی‌ دانست و افزود: مردم محور همه معادلات و تحرکات هستند نه سیاسیون و روحیه جهادی و اهمیت به جوانان مومن و متخصص جز لاینفک امور است.

وی برنامه‌ها و اولویت‌هایش را در راس فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه با تلاش اهالی فرهنگ و هنر به ویژه رسانه در راستای رفع این دغدغه‌ها تلاش خواهیم کرد اذعان داشت: مقابل رسانه‌ها نخواهیم ایستاد بلکه کنارشان قرار می‌گیریم و نقشه راه فرهنگی استان را با همکاری اهالی فرهنگ و هنر ظرف ۶ ماه آینده تدوین و رونمایی خواهیم کرد.

ثقتی با تاکید بر ارتقای جایگاه شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: فرهنگ یک مقوله فراسازمانی است که تنها بر عهده یک سازمان نیست و همه سازمان‌ها و ارگانها باید در این مهم همراه و همیار باشند تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان را رونق بخشیم.

وی رونق اقتصادی فرهنگ را یک ضرورت برشمرد و از تشکیل کارگروه اقتصاد فرهنگ خبر داد و گفت: فرهنگ و هنر باید به سمتی گام بردارد که درآمدزا باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با وعده بازگشایی تالار مرکزی رشت در ماه‌های آینده از مرمت و بازسازی خانه آواسیان، واقع در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار