کد خبر : 10378
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

مردم منتظر تغییرات اساسی در حوزه های کلان اقتصادی و فرهنگی هستند

مردم منتظر تغییرات اساسی در حوزه های کلان اقتصادی و فرهنگی هستند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گیلان با تأکید بر اینکه این جبهه به دنبال تغییر است، گفت: عموم مردم هم با وجود گذشت چهار سال از عمر دولت یازدهم منتظر تغییرات اساسی در حوزه های کلان اقتصادی و فرهنگی هستند.

به گزارش گیلانستان: محمد رسول سماک چی در گفتگویی در مورد جبهه مردمی نیروهای انقلابی، اظهار کرد: تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی ضرورتی بود تا بچه حزب اللهی ها، انقلابی ها و رزمندگانی که تا الان پای انقلاب ایستاده اند دور هم جمع شوند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: جنس این انقلابیون افرادی هستند که از اول انقلاب اسلامی در دوران امام راحل و در دهه های اخیر رهبری عالمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز پای انقلاب ایستاده اند و در آینده هم خواهند بود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گیلان با تأکید بر اینکه این جبهه به دنبال تغییر است، اضافه کرد: عموم مردم هم با وجود گذشت چهار سال از عمر دولت یازدهم منتظر یک تغییرات اساسی در حوزه های کلان اقتصادی و فرهنگی هستند زیرا در تنگنا قرار گرفته اند.

رییس کانون کارفرمایان گیلان ادامه داد: جبهه مردمی نیروهای انقلابی با معرفی کاندیداهایی که اصلح هم خواهند بود وارد انتخابات می شود و تغییراتی که انتظار داریم انجام خواهد شد.

**مرام و مسلک جبهه مردمی نیروهای انقلابی ولایت فقیه و استکبار ستیزی است

وی افزود: مرام و مسلک جبهه مردمی نیروهای انقلابی، ولایت فقیه، عزت و سربلندی مردم ایران و مبارزه با طاغوتیان و مستکبران است و بر اساس همین مرام در انتخابات ورود می کنند.

عضو شورای مرکزی جمنا در گیلان در خاتمه با تأکید بر اینکه در ایران احزاب پایگاه خاصی ندارند، تصریح کرد: همین که نزدیک انتخابات می شود حزب های مختلف دور هم جمع می شوند و ادای حزب بازی را در می آورند اما به نظر من این ها احزاب نیستند و تنها زمان انتخابات وارد می شوند.

سماک چی در خاتمه اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر این اساس نهاده شده که تنها برای انتخابات نباشد و دایمی باشد./ کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار