کد خبر : 21586
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1396- 00: 23

مردم ولایتمدار گیلان از استاندار برای عدم ارسال پیام در راستای حماسه ۹دی گله مندند

مردم ولایتمدار گیلان از استاندار برای عدم ارسال پیام در راستای حماسه ۹دی گله مندند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار استان گیلان از استاندار این استان برای عدم ارسال پیام در راستای حماسه ۹ دی گله مند هستند.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی در تکریم و معارفه فرماندار ماسال در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مردم ماسال ولایتمدار و اصولگرا هستند همه بدی ها را باید اصلاح کنیم و کنار بگذاریم.

وی با بیان اینکه مدیریت ما باید ادامه راه امام راحل و شهدا باشد، افزود: تقسیم‌بندی‌های سیاسی و کنار زدن نیروهای مخلص جامعه، ظلم به کسانی که در مسیر راه شهدا و امام هستند خلاف است و این تقسیم بندی‌ها راه را به جایی میرساند که شایسته ترین افراد کنار زده می‌شوند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به آن سرعتی که باید در دنیا جای خود را پیدا کنیم قطعا با هدف تقسیم بندی جامعه، باز خواهیم ماند و به کندی پیش خواهیم رفت، گفت: ما بهترین مدیران لایق، پاک و متدین را داشتیم که با تفکر تفکیک و تقسیم کردن مردم به دو طبقه، نگذاشتیم مردم از اینگونه مدیران بهره مند شوند.

شکری با بیان اینکه جامعه انقلابی را که شهدا به ما سپردند با نیروهای غیر انقلابی نمی‌توانیم پیش ببریم، تصریح کرد: حماسه ۹ دی را پشت سر گذاشتیم، و طبق پیش بینی که شده بود هر ۱۰ سال فتنه ایجاد می‌شود، اما اینبار سر ۸ سال اتفاق افتاد.

وی با اشاره به آوردن انسان‌های پاک، خالص و ولایتمدار به کف خیابان برای مطالبه گری، خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمنان و شیاطین در دنیا به گونه‌ای از این موضوع بهره‌وری می‌کنند تا برای نظام خسارت به بار بیاورند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هیچ کسی نیست که از این انقلاب طلب داشته باشد، جز خانواده معظم شهدا که سرمایه خود را دادند تا این انقلاب پایدار بماند و از آن حفاظت هم می‌کنند.

شکری با بیان اینکه این انقلاب برای اینکه به کسی پستی دهد بدهی ندارد، افزود:.در پست‌های مدیریتی، بسیجیانی را که جان بر کف در هر شرایطی حاضرند در مسیر الهی جانشان را بدهند را پس می‌زنیم چون بسیجی و اصولگرا هستند.

شکری با بیان اینکه مردم از استاندار گیلان انتظار داشتند برای بزرگترین حماسه کشور که حماسه ۹ دی است، پیامی ارسال کند، اما هیچ پیامی صادر نشد، خاطرنشان کرد: آیا کسی به استاندار دستور چنین کاری را داده که اقدام به ارسال پیامی نکرد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مردم ولایتمدار را درک کنند، اظهار کرد: ۹ دی پیامی تا روز قیامت برای دنیاست که ما جان برکف در مسیر ولایت هستیم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به پایان سال تولید ملی و اشتغال می رسیم اما تا کنون کارگروهی شکل نگرفته است، که بتوان تسهیلاتی را که دولت داده، استفاده کنیم، افزود: از استاندار خواستاریم هر چه سریعتر این موضوع را بررسی کند./ شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار