کد خبر : 17393
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396- 11: 17

مردم و مجلس با رای خود حجت را بر دولت تمام کرده اند/ دولت به قول‌های قبل انتخابات و ایام رای اعتماد به وزرا جامه عمل بپوشاند

مردم و مجلس با رای خود حجت را بر دولت تمام کرده اند/ دولت به قول‌های قبل انتخابات و ایام رای اعتماد به وزرا جامه عمل بپوشاند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و مجلس با رای خود حجت را بر دولت تمام کرده اند، گفت: دولت به قول های قبل انتخابات و ایام رای اعتماد به وزرا جامه عمل بپوشاند.

به گزارش گیلانستان محمود شکری امروز در گفت‌گویی در تالش با بیان اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری با رای قاطع خود از دولت حمایت کردند، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با رای قاطع به وزرای پیشنهادی حجت را بر دولت تمام کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم و مجلس کاری که مربوط به خود بود را برای دولت انجام داده است افزود: پیام بزرگ رای مردم به آقای روحانی و مجلس به وزرای پیشنهادی در طول انقلاب بی نظیر بوده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: رای بالای مردم و مجلس به رئیس جمهور و کابینه آن بیانگر این است که باید اهتمام ویژه به برنامه ششم و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: دولت باید هرچه سریعتر برنامه های خود را شروع کند و مردم را از مشکلات نجات دهد.

شکری با بیان اینکه انتظارات زیادی از دولت دوم روحانی برای مردم و مجلس وجود دارد، تصریح کرد: دولت باید به تمامی قول هایی که در قبل از انتخابات و در ایام رای اعتماد به وزرا داده را جامه عمل بپوشاند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان از وجود وزرای با تجربه در دولت دوازدهم ابراز خورسندی کرد و گفت: امیدواریم مشکلات حوزه اشتغال و تولید مردم حل شود و معیشت مردم رضایت بخش شود.

انتهای پیام/۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار