کد خبر : 47255
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398- 02: 11

سید ولی الله عظمتی:

مردم گرفتار برفند، معاون عمرانی استاندار به دنبال تبلیغات برای یک کاندیدا/ مردم از دستگاه قضا انتظار برخوردی قاطع با مدیران ضعیف را دارند

مردم گرفتار برفند، معاون عمرانی استاندار به دنبال تبلیغات برای یک کاندیدا/ مردم از دستگاه قضا انتظار برخوردی قاطع با مدیران ضعیف را دارند

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در زمانی که مردم درگیر مشکلات شدید پیش آمده از برف هستند، معاون عمرانی استاندار به همراه یکی از کاندیداهای مجلس در حال بهره برداری تبلیغاتی به نفع آن نامزد می‌باشند!

سید ولی الله عظمتی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به حضور به‌ یادماندنی و بی نظیر مردم استان به ویژه شهر رشت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی شهر رشت علی رغم بارش شدید برف و به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل مسدود بودن راه‌ها و معابر در ۲۲ بهمن، به جهانیان نشان دادند که هیچ عاملی نمی‌تواند ذره‌ای از عشقشان به انقلاب، نظام و رهبری بکاهد و همیشه در صحنه حضور خواهند داشت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با اشاره به وضعیت نابسامان بسیاری از مردم شهر پس از بارش برف خاطرنشان کرد: در همه دنیا و حتی سایر استان‌های کشور وقتی مردم می‌شنوند که قرار است برفی در آینده در شهرشان ببارد، آنقدر شادمان و خوشحال می‌شوند و برای روزهای برفی خود برنامه‌های مفرح و شادابی در کنار خانواده‌های خود تدارک می‌بینند.

وی همچنین افزود: اما بحث برف در استان و شهر رشت آنقدر برای مردم با ترس و وحشت همراه شده که با کوچکترین بارشی آنان را سرشار از اضطراب و استرس می‌نماید.

عظمتی ناکارآمدی و ضعف مدیران و مسئولان فعلی را دلیل این ترس‌های مردم پس از بارش برف دانست و تاکید کرد: اگر مسئولان مربوطه به صورت جهادی و با رویکردی انقلابی پا به عرصه بگذارند و برای رضایت مردم شبانه روز در تلاش و خدمت رسانی باشند، هیچ‌گاه تا این حد شاهد بحران و مشکل نخواهیم بود.

فرماندار اسبق رشت با اشاره به برف سالهای اخیر در گیلان ابراز نمود: مردم ما در سالیان گذشته بارش برف‌ به ارتفاع‌های بالای یک متر تا دو متر را نیز تجربه کرده‌اند، اما به این شکل در بحران و معضل قرار نگرفتند و این نشان دهنده ضعف شدید مدیران فعلی دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان در شهر و استان است.

فرمانده اسبق سپاه رشت با بیان اینکه برخی مسئولان گویا عامدانه در پی ایجاد مشکل برای مردم هستند اذعان داشت: متاسفانه شاهدیم عده‌ای طی سالهای اخیر در مناصب دولتی نفوذ کردند تا مردم را به نظام و انقلاب بدبین نمایند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در زمانی که مردم درگیر مشکلات شدید پیش آمده از برف هستند، معاون عمرانی استاندار به همراه یکی از کاندیداهای مجلس در حال بهره برداری تبلیغاتی به نفع آن نامزد می‌باشند!

وی در پایان ضمن ابراز نگرانی از ناتوانی و ضعف مدیریتی برخی مسئولان گیلان و تلاش برای خدشه‌دار کردن انقلاب، تصریح کرد: مردم از دستگاه قضایی و داستانی محترم انتظار دارند با مدیران ناتوان و ضعیف در بحران برف برخوردی قاطع و جدی صورت گیرد تا دیگر شاهد این نوع مدیریت‌های سست و کم سو نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ایزدی اسماعیل پنجشنبه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

مردم با انتخاب شیفته گان خدمت، نه تشنگان زروزور تزویر و پوپولیست، قادرند از پیچ جنگ تمام عیار به سلامت عبور نمایند، انتخاب اشتباه در انتخابات =با،،،،،،،،،،،،

رفتن به نوار ابزار