کد خبر : 77835
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۳۶

استاندار گیلان تاکید کرد؛

مردم گیلان به زودی خبرهای خوشی از خادمانشان می شنوند

مردم گیلان به زودی خبرهای خوشی از خادمانشان می شنوند

استاندار گیلان گفت: ارج نهادن به مجاهدت های یادگاران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس ضرورت دارد و باید مورد توجه باشد.

به گزارش گیلانستان ؛ دکتر اسدالله عباسی غروب امروز (شنبه) در جمع صمیمی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان با گرامیداشت ولادت کریم اهل البیت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات افزود: ماه رمضان، ماه میهمانی خداست و بهترین فرصت برای تقرب جستن به درگاه خداوند بزرگ است و خوشحالم در این ماه پر فضیلت در جمع دلاور مردان و یادگاران ایثار و شهادت هستم که به گردن یکایک آحاد جامعه حق دارند.
وی بیان داشت: باید با کار و تلاش و خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت کشور، قدردان جانفشانی و اخلاص یادگاران دفاع مقدس و خانواده های شهدای ولایت، امنیت و سلامت ایران اسلامی باشیم.
نماینده عالی دولت در گیلان با تشریح اقدامات دولت سیزدهم با توجه به شرایط کشور در زمان آغاز فعالیت دولت مردمی و انقلابی گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای دولت و مسئولان نظام اسلامی و اینکه این دولت برآمده از اراده مردم است، مسئولان تمام اهتمام خود را برای توسعه، پیشرفت و رفاه مردم و نیز توجه ویژه به تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین به کار بسته اند.
دکتر عباسی با یادآوری شرایط سخت کشور به لحاظ مالی در دوران آغاز به کار دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: هیچ مانعی باعث نشد دولتمردان همت خود را در زمینه خدمت شبانه روزی و همه جانبه جزم نکنند.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده ، کمک و همراهی مردم، هم اکنون با گسترش واکسیناسیون و اقدامات پیشگیرانه شرایط کرونایی، اقدامات دولت اثربخش بوده و از  نظر کنترل سویه اُمیکرون بین کشورهای جهان، ایران توانست موفق عمل کنند درحالی‌که هنوز خیلی از کشورها چندین ماه است که همچنان درگیر این مسئله هستند.
وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم از دیگر تاکیدات رهبری و مطالبه مردم از دولت سیزدهم بود؛ گفت: علی رغم پرداخت ماهیانه بدهی های بجا مانده از دولت قبل و وجود گرانی ها که همچنان هم هست، تامین ارزاق عمومی و کاهش تورم صورت گرفت و شاهد تلاش عملیاتی دولت برای توسعه کسب و کار و بهبود معیشت هستیم.
استاندار گیلان توسعه روابط بین الملل و ارتباطات دیپلماتیک ، ایجاد فضای بهبود یافته با کشورها، توجه ویژه به اقتصاد و ارائه اعتبارات و تسهیلات برای تولید و اشتغال و حمایت از سرمایه گذاران، رفع محرومیت و خدمات عمومی به مردم را از دیگر اقدامات عملیاتی دولت عنوان کرد.
وی افزود: همه تغییر و تحولات با بهره مندی از نیروها با نگاه جهادی و انقلابی و توجه به جهاد تبیین و اجرای گام دوم انقلاب در برابر هجمه های دشمنان برای ناکارآمدی دولت و نظام، انجام شده و این خدمت با قوت ادامه دارد.
وی با ارائه گزارش از اقدامات دولت در گیلان گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان، ۱۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای فعال سازی پروژه های مختلف عمرانی و عام المنفعه به استان اختصاص یافته است.
دکتر عباسی افزود: از این میزان اعتبار تا کنون بیش از یک هزار و ۳۰ میلیارد تومان به صورت نقدی تخصیص یافته که بسیار ارزشمند است.
وی با تاکید بر اینکه دوران شعار، گذشته و باید برای مردم کار کرد، گفت: گیلان عزیز علی رغم مشکلاتی نظیر ابرچالش پسماند و تنگناهای اقتصادی و … ، دارای مزیت های فراوان است که همه مدیران باید با بهره گیری از توان نخبگان و بخش خصوصی  در خدمت به مردم باشند.
وی یادآور شد: به‌زودی مردم ایران اسلامی و گیلان خبرهای خوشی از خادمان‌شان در دولت سیزدهم می شنوند و شاهد تحول شایسته مردم خواهند بود.
استاندار گیلان همچنین در جمع صمیمی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ، پس از اقامه نماز جماعت ، افطار کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار