کد خبر : 73603
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۵

نماینده مردم رشت و خمام:

مردم گیلان دیگر طاقت تصمیمات سلیقه‌ای، جناحی و سهم‌خواهانه در انتصابات را ندارند

مردم گیلان دیگر طاقت تصمیمات سلیقه‌ای، جناحی و سهم‌خواهانه در انتصابات را ندارند

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی در بدنه دولت گفت: رئیس‌جمهور خود از کارگزاران نظام خواست تا از بانیان وضع موجود استفاده نکنند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی سنگر عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی امروز با تأکید بر تسریع در برنامه‌ریزی و جایگزینی نیروهای کارآمد در بدنه اجرایی گیلان اظهار کرد: قوه مقننه با حفظ اصل نظارت، کاملاً در کنار دولت انقلابی است و انتظار می‌رود روند تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در گیلان تسریع شود.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی در بدنه دولت در گیلان گفت: رئیس‌جمهور خود به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور از کارگزاران نظام خواست تا از بانیان وضع موجود استفاده نکنند و همین دستورالعمل نیز باید در سطح تصمیمات نمایندگان عالی دولت در استان‌ها اجرایی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید روحیه جهادی در کنار تخصص و تعهد از شاخص‌های تصمیم‌گیری مدیریتی باشد، افزود: هرگونه انتصابی که منجر به عقب‌ماندگی استان شود در این شرایط اقتصادی برای هیچ کس پذیرفته نیست.

احمدی با انتقاد از سکوت برخی جریانات و رجال سیاسی در انتصابات و تعلل مناصب مدیریتی گفت: مردم گیلان دیگر طاقت تصمیم‌های سلیقه‌ای، جناحی، غیرمنطقی و سهم‌خواهانه را ندارند و انتظار به حق آنان این است که تصمیمات گرفته‌شده با رویکرد ابلاغی دولت و بر اساس شایستگی‌های مدیریتی و اخلاقی باشد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار