کد خبر : 30504
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397- 11: 17

مردم گیلان پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را دادند

مردم گیلان پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را دادند

به گزارش گیلانستان، مردم گیلان صبح امروز با حضور در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی پاسخ تهدیدات و یاوه‌گویی‌های دولت و رئیس جمهور دیوانه آمریکا را دادند. امروز مردم همیشه در صحنه استان گیلان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که تهدیدات آمریکا هیچگاه اراده آن‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی را سست نمی‌کند.

به گزارش گیلانستان، مردم گیلان صبح امروز با حضور در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی پاسخ تهدیدات و یاوه‌گویی‌های دولت و رئیس جمهور دیوانه آمریکا را دادند.

امروز مردم همیشه در صحنه استان گیلان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که تهدیدات آمریکا هیچگاه اراده آن‌ها برای دفاع از انقلاب اسلامی را سست نمی‌کند.

ترامپ دیوانه امروز پاسخ تهدیدات و گزافه‌گویی‌های خود را گرفت؛ ملت ایران و به ویژه مردم گیلان با شرکت در راهپیمایی ۱۳ نشان دادند که فرزندان رمضان هستند و وجود مشکلات باعث نمی‌شود تا از حمایت از انقلاب اسلامی دست بردارند.

امروز طنین شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” در آسمان سراسر ایران اسلامی پیچید و چشم‌های جهان، استقامت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران را با تمام وجود احساس کرد.

۱۳ آبان امسال نشان داد که ملت ایران پیرو راستین آئین سیدالشهدا(ع) و هیچ‌گاه در مقابل ظلم و ستم سر خم نمی‌کند و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز از عقاید و باورهای خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار