کد خبر : 61028
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

مردم گیلان یک روز زودتر فتنه‌گران را زمین‌گیر کردند/ در فتنه ۸۸ ‌”شعار تقلب” ‌هرگز ثابت نشد

مردم گیلان یک روز زودتر فتنه‌گران را زمین‌گیر کردند/ در فتنه ۸۸ ‌”شعار تقلب” ‌هرگز ثابت نشد

امام جمعه موقت تهران با اشاره به یاوه‌گویی دشمنان اسلام علیه مردم و ولایت فقیه گفت: ولایت‌ستیزی دشمن سیمای عریان فتنه ۸۸ است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی صبح امروز در جمع مردم این شهرستان در مصلی بندرانزلی با بیان اینکه دنیاپرستی ریشه همه فتنه‌هاست، اظهار داشت: عده‌ای در انتخاباتی با مشارکت بیش از ۷۰ درصد مشارکت چون رای نیاوردند فتنه کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زوایای تاریخی فتنه در اسلام بیان کرد: قانون باید حکم خدا باشد و در فتنه ۸۸ شاهد شعار تقلب بودیم که هرگز ثابت نشد و بعدها خود فتنه‌گران اعتراف کردند که رمز فتنه تقلب بود.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه در انتخابات ۸۸ مقام معظم رهبری دستور شمارش مجدد درصدی از آرا را دادند گفت: نتیجه باز هم همان بود و هیچ نشانی از تقلب یافت نشد و در فتنه دروغ ها به‌عنوان شعار مطرح بود و فتنه‌گران با دروغ تقلب مسیرشان را ادامه دادند تا حماسه ۹ دی شکل گرفت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به شعار مردمی بودن فتنه‌گران تصریح کرد: فتنه‌گران سرمایه مردمی را در انتخابات سوزاندند و با شیطنت فتنه‌گران و استفاده ابزاری فتنه‌گران از مردم دچار آسیب‌های بسیاری شدیم.

آیت‌الله خاتمی با بیان مردم اهل بصیرت مسیر حق را پیدا کردند و در مقابله فتنه‌گران ایستادند، اظهار داشت: دروغ و حمایت منافقان و کوردلان ستون فقرات فتنه ۸۸ بود.

وی با ابراز اینکه مردم گیلان یک روز قبل از خیزش مردم کشور وارد صحنه شده و فتنه‌گران را زمین‌گیر کردند، افزود: فتنه ۸۸ جز با حضور حماسی مردم شکست نمی‌خورد و مردم با بصیرت وارد صحنه شده و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده دادند و این همان بصیرت و آگاهی ملت انقلابی است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه فتنه ۸۸ شباهت‌های بسیاری با فتنه‌هایی صدر اسلام داشت، گفت: فتنه‌گران ۷۸ و ۸۸ می‌خواستند به ولایت ضربه بزنند تا کشور را به نابودی ببرند ولی ناکام ماندند.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت همان فاطمی بودن است که تا خون در بدن داشت از حریم ولایت دفاع کرد، تاکید کرد: درس بصیرت و‌ ۹ دی یعنی اینکه با ولایت بودیم، هستیم و خواهیم بود و این درس اول حماسه ۹ دی است.

عضو فقهای شورای نگهبان، ولایت‌مداری را از درس‌های ماندگار حماسه ۹ دی دانست و افزود: در کرونا نیز شاهد نقش آفرینی مقام معظم رهبری با تشکیل قرارگاه ملی کرونا هستیم و بسیج در طرح شهید سلیمانی وارد عرصه شده است و شاهد کنترل ویروس کرونا هستیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به مراجعه خانه به خانه بسیجیان در طرح شهید سلیمانی برای ریشه‌کنی کرونا گفت: شاهد کمک‌های مومنانه بسیج به مردم هستیم و با اجرای این طرح شاهد کاهش فوتی‌های کرونا در کشور هستیم.

وی با ابراز اینکه متخصصان داخلی در حال تولید واکسن کرونا هستند، گفت: اقدامات علمی فرزندان این کشور در دنیا ثبت می‌شود و بسیجیان به عنوان بازوان ولایت در صحنه حضوری فعال دارند.

امام جمعه موقت تهران حضور به موقع مردم در حماسه ۹ دی را بی‌نظیر دانست و خاطرنشان کرد: مردم در حماسه فاطمی و عاشورایی هشتم و نهم دی ماه به موقع وارد صحنه شدند و بساط فتنه‌گران را پس از هشت ماه جولان جمع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار