کد خبر : 35073
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397- 06: 17

مدیرکل کمیته امداد:

مردم گیلان ۵ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند

مردم گیلان ۵ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه مردم گیلان ۵ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال به نیازمندان کمک کردند گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) و سال جدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم همه ما با پیروی از سیره امام علی(ع) که همان خدمت به یتیمان و نیازمندان است بتوانیم سال پر خیر و برکتی را آغاز کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان ضمن قدردانی از کمک های خیرخواهانه مردم به نیازمندان گفت: همراهی، همدلی و مساعدت مردم با کمیته امداد در سرعت بخشیدن به رفع مشکلات نیازمندان همیشه اثرگذار بوده و از همه آنها قدردانی می‌کنم.

وی به هجمه‌های دشمن نسبت به کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: با وجود حجم وسیعی از تبلیغات ظالمانه دشمنان، مردم خیرخواه گیلان امسال برای محرومیت‌زدایی و یاری رساندن به یتیمان ۸۰ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند و این امر باعث افتخار است.

اهرابی به پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومانی زکات در استان گیلان اشاره و خاطرنشان کرد: این مبلغ برای کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تعمیر و ساخت مسکن نیازمندان، ساماندهی اشتغال محرومان، خرید جهیزیه و کمک هزینه درمان نیازمندان صرف شد.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت به‌موقع زکات مستحبی می‌تواند در تهیه سبد غذایی برای نیازمندان موثر باشد اظهار داشت: امیدوارم امسال بتوانیم بیش از ۵ هزار سبد غذایی عید که توسط شورای زکات روستاها جمع‌آوری می‌شود را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد گیلان به پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان صدقه توسط مردم گیلان در سال ۹۷ اشاره و تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیرخواه گیلان همچنین امسال، ۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری برای یاری رساندن به محرومان کمک کردند.

اهرابی به کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی مردم گیلان در جشن نیکوکاری امسال اشاره و خاطرنشان کرد: کمک مردم گیلان در جشن نیکوکاری امسال ۱۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و امیدوارم بتوانیم با همراهی مردم مشکلات محرومان را رفع کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار