کد خبر : 70542
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1400- 46: 16

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گیلان:

مرکز رشد و خلاقیت شهید فخری‌زاده در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

مرکز رشد و خلاقیت شهید فخری‌زاده در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گیلان از اجرای‌ ۴ هزار و ۲۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و گفت: مرکز رشد و خلاقیت شهید فخری‌زاده در مرکز استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان اظهار داشت: جنگ ویرانگر است و آواره‌گی و تخریب‌گری دارد اما جنگ تحمیلی با تمام معایب و ویرانگری که برای ما به همراه داشت، زنگ بیداری برای مسلمانان و ملت ما بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آیه‌های جهاد قرآن کریم را عملیاتی کرده و نقش مهمی در دفاع از نظام اسلامی ایفا کردند تصریح کرد: چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با شعار “ما مقتدریم” امسال آغاز می‌شود و تمام ملت در این اقتدار سهیم هستند.

منشوری افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد و نقش تبیین و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت تنظیم شده است و نقش پیشکسوتان دفاع و مقاومت، شهدا، آزادگان، جانبازان، زنان در ولایتمداری، علوم و دانش‌پژوهی، وحدت ملی و پشتیبانی‌های اصناف در دفاع مقدس، بصیرت، نقش نیروه‌های مسلح، بسیجیان و جهادگران مورد توجه است.

وی از اجرای‌ ۴ هزار و ۲۳۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سطح استان گیلان خبر داد و گفت: ۳۰۰ برنامه‌ شاخص شهرستانی و ۴۲ برنامه نیز شاخص استانی است و در کنار آن تجلیل سراسری از یک‌ میلیون رزمنده و تجلیل از ۱۹ هزار رزمنده قهرمان و دلاور گیلانی را خواهیم داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: برپایی نمایشگاه فرهنگی رزمی در مرکز گیلان با میزبانی لشکر سپاه قدس و همراهی تمامی نیروهای نظامی و انتظامی استان، پخش زنده برنامه تلویزیونی “گنج بی‌پایان” ساعت ۲۱ هر شب و گلباران‌ مزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است.

منشوری از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، علمی، اقتصادی، اشتغال و محرومیت‌زدایی در شهرستان‌‌های گیلان از ۳۱ شهریور تا ۷ مهرماه خبر داد و بیان کرد: بازدید از هزار و ۳۵۰ خانواده شهید از طریق سپاه نواحی شهرستان‌ها و پایگاه‌های مقاومت نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس‌ است.

وی برگزاری ۸۴ یادواره شهدا در شهرستان، بخش و محلات، افتتاح مرکز رشد و خلاقیت شهید فخری‌زاده در مرکز استان و افتتاح ۴۲ مسکن محرمان در گیلان را جزو دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد و گفت: مستند نقش گیلان در عملیات والفجر ۱۰ و ۲۵ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

منشوری از برگزاری هزار و ۱۵۳ مسابقات ورزشی در سطح استان، شهرستان‌ها و نواحی خبر داد و افزود: اجرای راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی در فضای مجازی، حضور بسیجیان، رزمندگان و گروه‌های جهادی در مراکز واکسیناسیون برای کمک به کادر درمان در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی جزو برنامه‌ها است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار