کد خبر : 1768
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آبان 1394- 23: 20

مزاحم تلگرامی در فومن دستگیر شد

مزاحم تلگرامی در فومن دستگیر شد

رئیس پلیس فتای گیلان از دستگیری و زندانی شدن مزاحم تلگرامی در فومن خبر داد.

به گزارش درگیلان، ایرج محمدخانی ظهر امروز در تشریح یکی از پرونده‌های پلیس فتا مبنی بر دستگیری مزاحم اینترنتی و تلگرام در فومن گفت: پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب فومن به دادخواهی زنی ۳۸ ساله مبنی بر اینکه فردی ناشناس در تلگرام با ارسال پیام و تصاویر غیراخلاقی برای او مزاحمت ایجاد می‌کند، به پلیس فتای استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت، تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های پلیس فتا عامل مزاحمت شاکی مذکور در شبکه اجتماعی، مردی ۴۱ ساله اهل و ساکن فومن بود که شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای گیلان با اشاره به اینکه متهم مذکور به مدت یک هفته با ارسال پیام و تصاویر غیراخلاقی برای خانم شاکی مزاحمت ایجاد کرده‌بود، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی با اشاره به عاقبت متهم دستگیر شده، خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب فومن و از آن طریق روانه زندان شد.

محمدخانی از مردم گیلان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.

وی با تأکید بر اینکه با کسی که حریم خصوصی و آزادی‌های مشروع افراد را از طریق پیام‌رسان‌های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند برخورد جدی می‌شود، خاطرنشان کرد: حفظ حریم خصوصی و آزادی‌های مشروع خط قرمز پلیس فتا است و با افراد متخلف در این زمینه برخورد قانونی و جدی می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار