کد خبر : 31851
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

مسؤولان به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند

مسؤولان به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان لازمه حل مشکلات کشور را عمل کردن مسؤولان به وظایف خود عنوان کرد و گفت: زمانی که مسؤولی پشت تریبون به مردم وعده می‌دهد باید به آن عمل کند تا مردم نسبت به‌نظام و مسؤولان بدبین نشوند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در همایش تربیتی سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی در سالن شهید محنا با اشاره به جایگاه ویژه ائمه معصومین (ع) اظهار کرد: اگر کسی صحبت از مسلمان و مؤمن‌ بودن می‌کند باید از هر گناهی دوری کرده و ائمه اطهار را سرلوحه زندگی خود قرار دهد تا در دنیا و آخرت به سربلند شود.

وی با تأکید بر تأثیر مستقیم مؤمن‌ بودن بر روحیه جامعه و انسان گفت: فرد مؤمن همه کارهایش برای رضای خدا بوده و از انجام آن کار لذت می‌برد و همین امر باعث شادابی و خوشحالی آن فرد در جامعه خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه اسلام فقط اشک ریختن برای خدا و ائمه اطهار (ع) نیست تصریح کرد: یک تفکر در جامعه وجود دارد و آن این است که اسلام فقط اشک و ناراحتی است، این تفکر بسیار غلطی است چرا که  اسلام مردم‌ را دعوت به شادابی و خوشحالی می‌کند زیرا خداوند ملت‌های مسلمان‌ را به انجام کارهای شاد دعوت می‌کند.

تسخیری با اشاره به ویژگی‌های مؤمن گفت: یک مؤمن باید طوری سخن‌ بگوید تا جمله‌هایش انسان را به کمال برساند و آن صحبت و ‌جمله در جامعه تأثیری مثبت داشته باشد.

وی با اذعان به اینکه مردم برای رسیدن‌ اهداف خود باید صبر و تلاش کنند بیان کرد: متأسفانه انسان در انجام هر کاری عجله دارد و می‌خواهد خیلی سریع به همه برنامه و اهداف خود برسند در حالی هر چیزی با تلاش و توکل به خدا به دست می‌آید.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم‌ توجه والدین بر مسائل تربیتی کودکان تصریح کرد: امروزه دشمن می‌خواهد فرهنگ‌ ‌را از نوجوانان و جوانان گرفته و آن‌ها را نسبت به اسلام و انقلاب بدبین کند به همین منظور نقش مسائل تربیتی در این مواقع بسیار مهم است.

تسخیری لازمه موفقیت یک فرد مؤمن را خوبی به دوستان و معاشرت با دشمنان‌ دانست و تصریح کرد: انسان باید به دوستان خود محبت کرده و با چهره خوش به آن‌ها توجه کند تا پیوند برادری بین آن‌ها شکل بگیرد و با دشمنان خود باید معاشرت کرده تا آن‌ها را به اسلام ‌جذب کند.

وی با تدکید بر اینکه دشمنان اسلام برای جذب جوانان برنامه‌ریزی کرده افزود: دشمن بامطالعه و برنامه‌ریزی دقیق به علایق جوانان‌ پی برده و در همان مسئله برنامه‌ریزی می‌کند تا آنان‌ را جذب کرده و به انحراف بکشاند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برای به انحراف نرفتن جوانان‌ باید جایگاه شهدا را به آن‌ها بشناسانیم تصریح کرد: دشمن از هیچ تلاشی برای دوری جوانان‌ از اسلام دریغ نکرده و برای انجام این کار از همه امکانات خود استفاده می‌کنند لذا اگر می‌خواهیم که جوانان از این راه فاصله نگیرند باید جایگاه و منزلت شهدا را به آنان معرفی کنیم.

تسخیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تأثیر معرفی شهدا در جامعه گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند اگر مسؤولان‌ بتوانند شهدا را به مردم خوب معرفی کنند تمام مشکلات در کشور از بین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مسؤولان‌ نباید در صحبت‌های خود جوانان را ناامید کنند بیان کرد: اخیراً یک مقام مسؤول در کشور گفت که مدیران را باید از خارج بیاوریم این سخنان در جامعه و بین جوانان ناامیدی ایجاد خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از دلایل آسیب‌های اجتماعی را عمل نکردن مسؤولان به وعده‌های خود دانست و تصریح کرد: زمانی که یک مسؤول به مردم‌ خود وعده می‌دهد باید به آن‌ عمل کند در غیر این صورت مردم‌ به مسؤولان بدبین شده و آسیب‌های اجتماعی افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار