کد خبر : 4032
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1395- 32: 23

مسؤولان کشمکش‌های سیاسی را کنار بگذارند/ کنگره شهدای استان با تلاش ارگان‌های مختلف به‌خوبی برگزار شد

مسؤولان کشمکش‌های سیاسی را کنار بگذارند/ کنگره شهدای استان با تلاش ارگان‌های مختلف به‌خوبی برگزار شد

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسؤولان باید خداگونه و پیامبرگونه عمل کنند، تصریح کرد: مسؤولان باید در راستای یک هدف حرکت کنند و قرآن بر این امر تسریع دارد.

به گزارش درگیلان، آیت‌الله سیدعلی حسینی اشکوری با تأکید بر سلامتی، عزت و شوکت انقلاب اسلامی اظهار کرد: از تلاش دست‌اندرکاران نظام در عرصه‌های مختلف با توجه به کاستی‌هایی که وجود دارد، قدردانی می‌کنیم.

وی به تلاش خدمتگزاران نظام اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: می‌خواهیم مسؤولان همدلی و همکاری بیشتری با همدیگر داشته باشند و مسائل جانبی و کشمکش‌های سیاسی را کنار بگذارند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مسؤولان باید خداگونه و پیامبرگونه عمل کنند، تصریح کرد: مسؤولان باید در راستای یک هدف حرکت کنند و قرآن بر این امر تسریع دارد.

حسینی اشکوری، به رهنمودهای امام(ره) اشاره کرد و گفت: اگر تمام انبیای الهی در یک عصر جمع شوند با همدیگر منازعه ندارند زیرا هدف آنها یکی و الهی است.

*مسؤولان اختلاف‌های سلیقه‌ای را به عرصه‌های جدل نکشانند

وی متذکر شد: امیدواریم مسؤولان نظام با رهنمودهای مقام معظم رهبری یکدل و در راستای یک هدف حرکت کرده و اختلاف‌های سلیقه‌ای را به عرصه‌های جدل و بالاتر از آن نکشانند و موجب رنجش و نگرانی بین مردم نشوند.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، همدلی مسؤولان را از موضوع‌های مهم خواند و بیان کرد: آرزومندیم مسؤولان اجرایی کشور متوجه موضوع مذکور باشند.

*مراسم شهدا یادآوری دستاوردهای شهیدان است

حسینی اشکوری در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان، خاطرنشان کرد: کنگره بزرگ شهدای استان با تلاش ارگان‌های مختلف به‌خوبی در گیلان برگزار شده است.

وی مراسم شهدا را یادآوردی دستاوردهای مهم شهیدان ذکر کرد و یادآور شد: پایداری دستاوردهای شهدا از موضوع‌های مهم در جامعه است و یادواره‌های شهدا باید در استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی روستاها تداوم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر فرهنگ‌سازی دستاوردهای شهدا در جامعه، اظهار کرد: رابطه بین آنها که باقی ماندند و شهدایی که پرواز کردند و به مقصد رسیدند باید محفوظ باشد و یکی از راه‌‌های حفظ دستاوردها و آرمان‌های شهیدان برگزاری یادواره‌ها، بزرگداشت‌ها و کنگره‌ها است.

حسینی اشکوری، برگزاری یادواره شهدا را یکی از برکت‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا بسیاری از رسوب‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان که تلاش می‌کنند جامعه به انحراف کشانده شود را از بین می‌برد و اهداف اصلی انقلاب مورد توجه جامعه قرار می‌گیرد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران و مردم در برگزاری انتخابات پر شور مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخابات مانور عظیم ملت ایران در صحنه است و بنده تلاش می‌کنم امانت‌دار خوبی برای دین و مذهب باشم و از این امانت به نحو مطلوب پاسداری کنم./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار