کد خبر : 22302
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396- 35: 23

مسئولان اجرایی از دریچه سیاسی به فرهنگیان نگاه نکنند

مسئولان اجرایی از دریچه سیاسی به فرهنگیان نگاه نکنند

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: مدیریت فرهنگیان باید براساس اسناد بالادستی انجام شود و نباید نگاه‌های سیاسی را در آن دخیل کرد.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی در همایش گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در دهکده ساحلی انزلی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یک نهاد قانونی برای پیشرفت، توسعه و مهیا کردن زیرساخت‌های آموزش و پرورش است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به گستردگی سیستم آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ۴۰ میلیون نفر در کشور به‌طور مستقیم، ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دانش‌آموز و یک میلیون فرهنگی با سیستم آموزش کشور در ارتباط هستند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آموزش و پرورش بسترساز و سنگربان فرهنگ کشور است و دولت نیز آموزش و پرورش را محور توسعه کشور می‌داند.

وی با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد تصریح کرد: وجود ارتباط میان مجلس و آموزش و پرورش سبب اتفاقات خوبی مانند تامین منابع مالی می‌شود و مجلس نیز آماده است تا در هرکجا لازم بود از آموزش و پرورش حمایت کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ابراز داشت: با وجود تمام مشکلات مالی موجود در دولت مانند تحقق منابع مالی باید حقوق فرهنگیان پرداخت شود و مدیریت بر آن نیز براساس اسناد بالادستی باشد نه براساس نگاه‌های سیاسی.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: طبقه‌بندی مدارس باید بر اساس یک سیاست صحیح انجام شود زیرا در غیر این صورت شناسایی نخبگان با چالش مواجه می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم توجه به هنر و خلاقیت در راستای ارائه مهارت‌های آموزشی گفت: معلمان خود را در تصمیم‌گیری‌های کلان آموزش و پرورش دخالت ندهند زیرا ممکن است وزارتخانه با موانع مختلفی مواجه شود. / تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار