کد خبر : 23194
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396- 56: 1

مسئولان اجرایی به مطالبات اقتصادی مردم توجه ویژه کنند

مسئولان اجرایی به مطالبات اقتصادی مردم توجه ویژه کنند

فعال فرهنگی گیلان گفت: مسئولان اجرایی به مطالبات اقتصادی مردم توجه ویژه کنند

به گزارش گیلانستان، حاج عظیم محمدپور گسکریی از مداحان برجسته گیلانی و متولد زادگاه بهجت‌العرفا(ره)، فومن در غرب این استان است.

وی یکی از شعارگوهای راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در رشت بود که شور خاصی را با شعارهای داغ و رجزخوانی‌های خاصش در راهپیمایی تماشایی فرزندان میرزاکوچک ایجاد کرده بود.

شعارهای معیشتی و اقتصادی از مهمترین شعارهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن رشت بود که به همین منظور گفت‌وگویی صمیمی را با حاج عظیم محمدپور گسکریی داشتیم که منتشر می‌شود:

*خودتان را برای مخاطبان معرفی بفرمایید؟

عظیم محمدپور گسکریی هستم متولد گیلان و در رشت زندگی می‌کنم.

*از فعالیت‌هایتان در حوزه فرهنگی بگویید؟

بیش از ۱۵ سال توفیق حضور در سنگر جنگ نرم را دارم، توفیقی که بنظرم یک عنایت الهی برای حقیر است، مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی، عضویت در شورای فرهنگ عمومی دانشگاه‌های آزاد اسلامی بندرانزلی و تالش، مسئولیت گروه دانشجویان نخبه گیلانی در دوره نهم طرح ولایت، مسئولیت هیئت دانشجویی، صاحب امتیازی نشریات مختلف، مشاور فرهنگی خبرگزاری تسنیم در استان گیلان از جمله مسئولیت‌هایم در حوزه فرهنگی بوده است.

*شنیدیم از مداحان گیلان نیز هستید؟

نوکر اهل بیت(ع) هستم و بزرگترین توفیقم مداحی برای اهل بیت(ع) است، حدود ۱۸ سالی است که در مجالس ایشان حضور دارم و تمام تلاشم برای پیوند قلبی بیش از پیش مردم و به ویژه جوانان است، سعی می‌کنم در هر جایی که نیاز باشد برای اقامه عزای اهل بیت(ع) و یا ارائه مولودی در جشن میلاد ایشان حضور پیدا کنم.

*اولین مجلستان یادتان هست؟

(می‌خندد) خداوند توفیق داده که از همان دوران نوجوانی در مدرسه و سپس در دانشگاه اجرا داشته باشم.

*برسیم به اصل مطلب؛ شعارهایتان شور خاصی به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن رشت داده بود؟

فکر می‌کنم اینطور بیان شود بهتر باشد که مردم امسال شور بیشتری داشتند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز با مدیریت انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری برنامه ریزی بهتری داشت؛ در مسیری هم که حقیر مسئولیت شعارگویی را داشتم، همکارانم در اوقاف رشت سنگ تمام گذاشتند چراکه مسئولیت اجرای این مسیر بر عهده سربازان فرهنگی اوقاف رشت بود و فکر می‌کنم راهپیمایی پرشور و دلچسبی در کنار هزاران نفر از اقشار مختلف مردمی در این مسیر داشتیم.

شور مردم حاصل شعور انقلابی و بصیرتشان هست، باید برای مردم رشت سنگ تمام گذاشت، چون این مردم حماسه‌سازان یوم‌الله ۸دی هستند، شعارگویی در این جمع پرشور حساسیت بالایی دارد چرا که مردم نکته سنج هستند و نگاهشان به راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به عنوان یک تکلیف الهی و عبادت است، طبیعی است مردمی که برای تکلیف آمده اند دوست دارند با بهترین عبارات بر دشمن تاخته و انقلابی‌گریشان را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

*بیشترین استقبال مردم از کدام شعارهاست؟

مردم به همه شعارهای انقلابی و پرشور علاقمندند ولی وقتی به طور مثال شعار در حوزه ولایت‌مداری است شور مردمی دوچندان است و حتی می‌بینیم که بسیاری با ریختن اشکن و تمام احساس پاکشان شعار اطاعت از رهبری را سر می دهند.

نکته دوم اینکه مردم دوست دارند با مفسدان اقتصادی برخورد ویژه‌ای شود و شعارهایشان در این بخش نیز برای تحقق فرامین مبارزه با مفاسد اقتصادی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

مردم برای شکوفایی، رشد و صدور انقلاب اسلامی جانشان را هم تقدیم می‌کنند و نمونه این جان‌فشانی را امروز می‌شود در رشادت مدافعان حرم مشاهده کرد.

خواهشم از مسئولان این است که بیش از پیش به مطالبات اقتصادی مردم توجه کنند./ اکونیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار