کد خبر : 6121
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395- 33: 11

مسئولان استان در مجلس ترحیم یکی از وابستگان مقامات استانی حضور چشمگیری داشتند ولی در مراسم تشییع شهدای گمنام لاهیجان شرکت نکردند

مسئولان استان در مجلس ترحیم یکی از وابستگان مقامات استانی حضور چشمگیری داشتند ولی در مراسم تشییع شهدای گمنام لاهیجان شرکت نکردند

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از مسئولان استان گیلان در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم ۳ شهید گمنام در لاهیجان شرکت نکردند.

به گزارش گیلانستان، ذبیح الله نیکفر در گفت‌وگویی با بیان اینکه مراسم تشییع، تدفین و ترحیم پیکر پاک سه شهید گمنام در آستانه تاسوعای حسینی(ع) در شهرستان لاهیجان برگزار شد اظهار داشت: با عرض تاسف هیچ کدام از مسئولان استانی در این مراسم شرکت نکردند.

وی با اشاره به اینکه مراسم تشییع پیکر پاک ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز دوشنبه، ۱۹ مهرماه مصادف با ۸ محرم با حضور و استقبال گرم مردم ولایتمدار شهرستان لاهیجان برگزار شد گفت: پیکرهای پاک این ۳ شهید گمنام در ضلع شمالی استخر لاهیجان به خاک سپرده شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیکرهای پاک ۳ شهید گمنام بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور لاهیجان به خاک سپرده شد افزود: خاکسپاری شهدای گمنام در لاهیجان در فضایی بسیار معنوی انجام شد.

نیکفر با بیان اینکه متاسفانه هیچ یک از مسئولان استانی در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم شهدای گمنام لاهیجان شرکت نکردند تصریح کرد: مسئولان شهرستانی نیز در مراسم ترحیم این ۳ شهید گمنام که در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد شرکت نکردند.

وی با اشاره به مراسم خاکسپاری و ترحیم یکی از وابستگان مقامات استانی که چندی پیش در لاهیجان برگزار شد خاطرنشان کرد: مردم لاهیجان شاهد بودند که برای مراسم تدفین و ترحیم یکی از منسوبین یک مسئول استانی، بسیاری از مقامات شهرستانی و استانی در این مراسم شرکت داشتند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا هستیم و هرچه داریم از برکت خون شهیدان است گفت: مسئولان استانی چه توجیحی جهت عدم شرکت در مراسم تشییع، خاکسپاری و ترحیم این ۳ شهید گمنام دارند؟

نیکفر با بیان اینکه چرا مسئولان در مراسم خاکسپاری شهیدان شرکت نمی‌کنند خاطرنشان کرد: آیا اگر مسئولان یکی از منسوبین خود را از دست می‌دادند چنین مراسم تشییع، تدفین و ترحیمی در سکوت و آرامش و برگزار می‌شد؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا باعث امنیت و آسایش در جامعه هستند و اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان نبود امروز شاهد چنین افتخاراتی در ایران اسلامی نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه مراسم هفتم این سه شهید گمنام امروز ساعت ۱۵ برگزار در لاهیجان برگزار می‌شود افزود: در صورت مساعد بودن هوا، مراسم امروز بر سر مزار این سه شهید گمنام واقع در ضلع شمالی استخر لاهیجان برگزار خواهد شد.

نیکفر با اشاره به اینکه در صورت نامساعد بودن هوا مراسم هفتم ۳ شهید گمنام در مسجد جامع لاهیجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفتمین روز از مراسم خاکسپاری سه شهید گمنام در لاهیجان شاهد حضور مسئولان شهرستانی و استانی باشیم.

پیکرهای پاک سه شهید گمنام  ۱۹ مهر مصادف با هشتم محرم در لاهیجان تشییع و خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار