کد خبر : 36476
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398- 42: 11

سرپرست فرماندار صومعه‌سرا:

مسئولان با کمک اصحاب رسانه به سمت توسعه حرکت کنند

مسئولان با کمک اصحاب رسانه به سمت توسعه حرکت کنند

سیدمحمدی با بیان اینکه مسئولان می‌توانند با کمک اصحاب رسانه به سمت توسعه حرکت کنند، گفت: انتقاد حق رسانه است اما باید سازنده و منصفانه باشد نه اینکه از روی غرض ورزی صورت گیرد.

به گزارش گیلانستان «سیدجلال سیدمحمدی» عصر دیروز(سه‌شنبه، ۱۷اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های شهرستان در راستای رفع مشکلات موجود استفاده کنیم.

سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه در فضای صمیمی می‌توان مشکلات موجود را حل کرد، افزود: باید فضایی را ایجاد که با توانمندی‌های یکدیگر مسائل و مشکلات را حل کنیم.

وی گفت: برخی از مشکلات جنسشان به گونه‌ای است که شاید نتوانیم با امکانات موجود در رفع آن بکوشیم اما برخی مشکلات را می‌توان با همفکری حل کرد و پیش برد.

سیدمحمدی، انتقال مشکلات جامعه به مسئولان را یکی از وظایف خبرنگاران دانست و تصریح کرد: از سوی دیگر باید محدودیت مسئولان را هم در نظر گرفت.

سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه انتقاد حق رسانه است اما باید سازنده و منصفانه باشد نه اینکه از روی بغض و غرض ورزی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: نقد مغرضانه سبب چالش در افکار عمومی می‌شود و مسئولان را تخریب می‌کند.

وی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای شهرستان صومعه‌سرا یک فضای خوب و صمیمی است، اظهار کرد: اصحاب رسانه این شهرستان این دغدغه را دارند که شهرستان را به سمت رشد و توسعه سوق دهند.

سیدمحمدی با بیان اینکه مسئولان می‌توانند با کمک اصحاب رسانه به سمت توسعه حرکت کنند، افزود: اصحاب رسانه رسالت انتقال درست خبر به جامعه را دارند و کار خبرنگار خبرنگاریست نه خبرسازی.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار