کد خبر : 22358
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1396- 44: 5

مسئولان بدانند مسئولیت برایشان قدرت نیست بلکه امانت است/ اگر توان کار کردن ندارید چرا مدیر می شوید

مسئولان بدانند مسئولیت برایشان قدرت نیست بلکه امانت است/ اگر توان کار کردن ندارید چرا مدیر می شوید

امام جمعه موقت لوشان، گفت: مسئولین متوجه بشوند سر سفره ای نشسته اید که شهدا برای شما آوردند، بدانید مسئولیت به تعبیر امیر امیرالمومنین(ع) برای شما قدرت نیست برای شما امانت است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام قاسم قاسمی در خطبه های عبادی و سیاسی  جمعه لوشان که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد جامع برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایستادگی در مقابل گرگ ها شجاعت می خواهد مرد می خواهد که در مقابل گرگ هایی به هیچ احدی رحم و مروتی ندارد بایستد و شجاعتی که رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس داشتند را نشان بدهد.

وی ادامه داد: وقتی گردان به میدان مین بر می خورد دهها نفر از رزمندگان داوطلب می شدند و گوی سبقت را از یکدیگر می ربودند می گفتند اجازه بدهید ما برویم شما زن و فرزند دارید.

خطیب جمعه موقت لوشان، بیان نمود: مسئولین متوجه بشوند سر سفره ای نشسته اید که شهدا برای شما آوردند، بدانید مسئولیت به تعبیر امیر امیرالمومنین(ع) برای شما قدرت نیست برای شما امانت است.

وی اضافه کرد: جوانی که آماده می شد به میدان مین برود پوتین ها را از پایش در می آورد و می گوید: این پوتین ها بیت المال است و آنها را تازه از تدارکات گرفته ام رزمنده دیگر می تواند از آن استفاده کند.

حجت الاسلام قاسمی، تصریح کرد: ای  مسئول محترمی که در عریکه قدرت لم داده ای، کیفش را می بری، چرا کار نمی کنید؟ چرا اسباب نارضایتی برای مردم را فراهم می کنید؟ وچرا بی تدبیری می کنید؟ اگر عرضه کار کردن را ندارید غلط می کنید مدیریت را قبول می کنید.

وی با بیان اینکه معضل همه نارضایتی که مردم با آن مواجه اند بی تدبیری است، اظهار کرد: ایران کشوری چهارفصل با تمام منابع توسعه یافتگی است چرا همت نمی کنید و دست به کار نمی شوید.

امام جمعه موقت لوشان ادامه داد: در شهرستان رودبار، معادن سنگ، شهرک صنعتی  داریم چرا وام های ارزان قیمت دارای طرح های مطالعاتی عمیق را به جوان ها نمی دهید. اولویت جامعه اشتغال جوانان است چرا نارضایتی را بین مردم فراهم می کنید.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه انقلاب دهه صدور خود را طی می کند، بیان داشت: در غرب آسیا انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو است و جوانان این مرز و بوم در عرصه های دفاعی خوش درخشیده اند.

وی ادامه داد: گاهی شبهه مطرح می کنند که سپاه پول کشور را در سوریه هزینه می کند و ما اینجا گرسنه ایم، در حالی که بودجه دفاعی ایران حتی از عراق و افغانستان هم پایین تر است.

خطیب جمعه لوشان تصریح کرد: همین کسانی کمترین بودجه را داشتند تامین امنیت کردند، در صنعت موشکی امروز موشک بالستیک با برد دو هزار کیلومتر می سازند.

حجت الاسلام قاسمی، افزود: در شبکه های مجازی به رهبری هجوم می برند خدا می داند کمترین ضعفی از حضرت آقا و فرزندانش داشتند آن را به بحران جدی تبدیل می کردند.

وی تصریح کرد: آقای مهاجرانی انگلیس نشین را وقتی به بی بی سی می برند می گویند عده ای معتقدند رهبر انقلاب اشرافی از موقعی که نماینده شیراز بودم تا زمانی که وزیر شدم در ساده زیستی کسی را مانند رهبر انقلاب ندیدم.

خطیب جمعه لوشان با تاکید بر اینکه امروز دشمن در شبکه های مجازی می خواهد اعتماد را از جوان ایرانی سلب کند گفت: جوانان باید بصیرت داشته باشند.

حجت الاسلام قاسمی در واکنش به سخنان رئیس جمهور پیرامون نقد به امام معصوم، گفت: مگر نخوانده ای که امام معصوم است حتی در موضوعات اجتماعی امام کمترین خطا را ندارد. / زیتون خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار