کد خبر : 35224
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 فروردین 1398- 37: 16

سال رونق تولید؛

مسئولان برای رونق تولید به جوانان اعتماد کنند

مسئولان برای رونق تولید به جوانان اعتماد کنند

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان کشور برای رونق تولید داخلی تاکید کرد و گفت: مسئولان باید به جوانان تکیه و اعتماد کنند.

به گزارش گیلانستان جبار کوچکی نژاد ضمن تبریک سال جدید با یادآوری نامگذاری سال ۹۸ از سوی  مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، گفت: رهبری هر ساله سرفصلی از مسیر توسعه کشور را انتخاب می کنند و امیدواریم تمامی ارکان نظام، مردم و مسئولان در جهت این شاخص ها حرکت کنند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به طور قطع اگر در گذشته در مسیر تحقق شاخص ها گام برمی داشتیم امروزه با مشکلات اقتصادی مواجه نبودیم.

وی  افزود: رهبری امسال را تحت عنوان رونق تولید نامگذاری کردند و در واقع شعار امسال در راستای شعار سال های گذشته درحوزه اقتصاد است که با توجه به تحریم ها امسال فرصت بسیار مناسبی برای گام برداشتن در مسیر رونق تولید است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی توجه به تولید را مهم‌ترین راهکار مقابله با تحریم ها، بهبود اشتغال و  درآمدزایی دانست و گفت: رونق تولید ما را از وابستگی به بیگانگان نجات می دهد  و این مسیر بسیار مهمی برای کشور است؛  انتظار می‌رود در سال ۹۸ در تمامی حوزه ها مانند کشاورزی، صنعت و فناوری  شاهد رونق تولید باشیم.

کوچکی‌نژاد بر ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان کشور برای رونق تولید داخلی تاکید کرد و ادامه داد: مسئولان باید به جوانان تکیه و  اعتماد کنند زیرا جوانان در  شرکت های دانش بنیان می‌توانند با افزایش تولیدات باکیفیت و انبوه زمینه را برای افزایش صادرات فراهم کنند.

‏ وی با بیان اینکه دولت باید مسیر را برای فعالیت جوانان و سرمایه گذاران جهت رونق اقتصاد هموار کند،  تصریح کرد: دولت باید به رفع بروکراسی اداری که سدی محکم در مسیر فعالیت سرمایه گذاران و جوانان کشور است توجه جدی داشته باشد  زیرا مشکلات در این مسیر برای سرمایه گذاران به نحوی است که اغلب آنها از سرمایه گذاری در این حوزه دلزده و دلسرد می شوند./

پایان پیام/ایکانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار