کد خبر : 40304
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398- 48: 10

نماینده مردم رشت در مجلس:

مسئولان بیشتر تمایل به تعریف و تمجید داشته و نقد را نمی پسندند/ هنوز حقوق های نجومی در دستگاه ها پرداخت می شود

مسئولان بیشتر تمایل به تعریف و تمجید داشته و نقد را نمی پسندند/ هنوز حقوق های نجومی در دستگاه ها پرداخت می شود

کوچکی نژاد با بیان اینکه حدود ۶۰۰ هزار نیرو در قالب قراردادهای مختلف در دستگاه های دولتی و ۳۰۰ هزار نفر در بخش شرکت های خدماتی چون برق سرگردان هستند، گفت: یک میلیون نیرو در دولت بلاتکلیف و سرگردان هستند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی نژاد امروز( شنبه، ۱۹ مرداد) در نشست با مدیران خبرگزاری های استان با اشاره به نقش محسوس فصای مجازی در جامعه گفت : میزان بهره گیری از فضای مجازی در حال رشد است و باید زمینه لازم برای این بستر فراهم شده تا پشتیبانی قانونی از آن صورت گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: متاسفانه نتوانستیم قوانین متناسب و حمایت لازم از فضای مجازی داشته باشیم.

وی با اشاره به استفاده اقشار مختلف مردم از این رسانه گفت: در عصری که رسانه هدایت کننده افکار جامعه است باید مراقبت های ویژه از آن صورت گیرد چرا که شکل دهنده دفتار افراد در جامعه است.

کوچکی نژاد با اشاره به لایحه جامع نظام رسانه ایی کشور اظهار کرد: دولت موظف به ارائه این لایحه به مجلس شده و در صورت تداوم این تعلل از سوی دولت، مجلس ورود می کند.
وی تاکید کرد: این طرح در صورت ارائه با توجه به پایان عمر مجلس در اولویت قرار می گیرد.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید حرمت خبرنگاران را نگاه دارند تصریح کرد: مسئولان بیشتر تمایل به تعریف و تمجید داشته و نقد را نمی پسندند و با تهدید سعی در هدایت رسانه در جهت اهداف و خواسته های خود هستند.

وی تاکید کرد: نیاز نباید باعث شود قلم به سمت قدرت بچرخد و این ناشی از ضعف قانون و عدم حمایت لازم از این قشر است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره تغییر قانون خدمات کشوری با اشاره به خلاها و انحراف قانون گفت: متاسفانه هنوز حقوق های نجومی در دستگاه ها پرداخت می شود که باید قانونا رفع شود.

وی از ساماندهی نیروی انسانی در قالب این بازنگری خبر داد و افزود: حدود ۶۰۰ هزار نیرو در قالب قراردادهای مختلف در دستگاه های دولتی و ۳۰۰ هزار نفر در بخش شرکت های خدماتی چون برق سرگردان هستند و باید ساماندهی شوند تا پرداخت حقوق برای افراد با وضعیت مشابه همسان شود.

کوچکی نژاد اعلام کرد: یک میلیون نیرو در دولت بلاتکلیف و سرگردان هستند.

وی با اشاره به همسان سازی حقوق بازنشستگان افزود: برای این امر نیازمند اعتبار سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: در تغییر خدمات کشوری به حوزه رسانه نیز توجه شده تا امنیت شغلی فعالان رسانه تضمین شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تشکیل وزارت گردشگری در مجلس به تصویب رسید افزود: دولت موظف است طی سه ماه وزیر گردشگری را معرفی کند.

کوچکی نژاد اذعان کرد: بخش وسیعی از اقتصاد کشور دست گردشگری است و درآمد وسیعی را در کشورها تامین می کند و باید به ۲۰ میلیون گردشگر خارجی دست یابیم.

وی با بیان اینکه حاشیه سیاسی دولت ها همواره در بخش گردشگری بود تاکید کرد: این حاشیه موجب بحران در گردشگری بویژه گردشگری خارجی شد.

وی تاکید کرد: باید حجم دولت کاهش و در بخش های مورد نیاز افزایش یابد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار