کد خبر : 11351
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1396- 22: 10

مسئولان جامعه مددکاری را مورد توجه بیشتری قرار دهند

مسئولان جامعه مددکاری را مورد توجه بیشتری قرار دهند

مدیرکل بهزیستی استان گیلان نقش مددکاران اجتماعی را بسیار مهم و حیاتی قلمداد کرد و گفت: جامعه مددکاران غیر از قدردانی باید مورد توجه بیشتری از سوی مسئولان قرار گیرند.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا پارسی  در مراسمی در شهرستان لاهیجان اظهار داشت: با توجه به افزایش مشکلات اجتماعی باید با کمک مددکاران و خیرین به فرهنگ‌سازی و سپس کمک به نیازمندان جامعه پرداخته شود.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان با تاکید بر ضرورت حفظ کرامت مددجویان و لزوم قدردانی از زحمات مددکاران، ترویج و تعمیم نیکی مددکارانه حضرت علی(ع) را توسط یکایک آحاد جامعه به‌ویژه مددکاران بهزیستی لازم دانست.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با تغییر نگاه برای بهبود کیفی زندگی مددجویان تلاش کنند ابراز داشت: باید باور و  اندیشه‌ای را بپرورانیم که هم بازدهی مثبتی در آینده داشته باشد و همچنین شاهد پیشرفت‌های خوب و تاثیرگذاری در این زمینه باشیم.

پارسی نقش مددکاران اجتماعی را به‌عنوان ایجادکنندگان عوامل پایداری اجتماعی، بسیار مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان کرد: جامعه مددکاران غیر از قدردانی باید مورد توجه بیشتر مسئولان نیز قرار گیرند.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان آگاه‌سازی را یکی از استراتژی‌های مهم مددکاران دانست و افزود: نقش مهم و حیاتی برپایی رفاه اجتماعی، تقویت عزت نفس، کرامت و آسایش مددجویان بر عهده مددکاران اجتماعی است.

پارسی مسئولیت‌ها و امکانات اجتماعی را امانتی در دست مدیران دانست و تصریح کرد: باید مسئولیتی که به عهده ما گذاشته شده است را به بهترین شکل انجام دهیم و آن را برای آحاد مردم در نظر بگیریم.

به گزارش گیلانستان در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های ۳۰ مددکار نمونه شرق گیلان توسط رئیس کلینیک‌های مددکاری کشور، مدیرکل امور بانوان استانداری گیلان، کارشناس توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور با اهدای جوایزی تقدیر و تشکر شد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار