کد خبر : 27592
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

مسئولان جمهوری اسلامی اگر به فکر تلاش برای فراهم‌سازی مقدمات ظهور امام زمان(عج) نباشند خائن هستند

مسئولان جمهوری اسلامی اگر به فکر تلاش برای فراهم‌سازی مقدمات ظهور امام زمان(عج) نباشند خائن هستند

مدیر مؤسسه منتظران منجی گفت: مسئولان جمهوری اسلامی حتی اگر به مردم خدمت کنند اما به فکر تلاش برای فراهم‌سازی مقدمات ظهور امام زمان(عج) نباشند خائن هستند.

به گزارش گیلانستان، محمد شجاعی عصر امروز در همایش “حرکت جهانی مهدوی اربعین” در رشت اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری حرکت جهانی اربعین حرکتی است که انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

مدیر مؤسسه منتظران منجی با بیان اینکه بقای انقلاب‌های اسلامی برپایه پاسداشت و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و عقیدتی است عنوان داشت: در طول 14 قرن اخیر دشمنان همواره کمر به نابودی شیعه بسته‌اند.

شجاعی علت پیروزی و بقای انقلاب اسلامی را برگزاری مراسمات اهل بیت دانست و خاطرنشان کرد: برپایی چنین مراسماتی معجزات بسیاری را در کشور ما رقم زد که تحلیلگران جهان از درک آن عاجز هستند.

وی ایجاد تمدن بین‌المللی مهدوی را یکی از اهداف برپایی تجمع جهانی اربعین دانست و افزود: در مراسم اربعین 90 میلیون نفر شرکت می‌کنند در حالی که اکثراً هیچ نقطه مشترکی با یکدیگر ندارند و تنها نقطه مشترکشان میل باطنی انسان‌ها به سوی یک انسان کامل است.

شجاعی با اعلام اینکه معرفی نشدن کامل سیدالشهدا(ع) به جهانیان نشان از کوتاه مسئولان فرهنگی و نظام دارد گفت: هیچ خبری در رسانه‌های خبری به اندازه تجمع اربعین سانسور نمی‌شود زیرا آن‌ها اربعین را شناختند و به گفته خودشان اگر چنین ظرفیتی در اختیارشان بود تا کنون تمام جهان را گرفته بودند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه تاکنون تنها بسیجیان و نیروهای مردمی خودجوش برای معرفی تجمع جهانی اربعین تلاش کردند اعلام کرد: حضور هرچه بیشتر مردم در تجمع اربعین می‌تواند نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات کشور داشته باشد.

مدیر مؤسسه منتظران منجی با اعلام اینکه براساس هدفگذاری‌های انجام شده امسال باید بیش از 5 میلیون نفر از ایران به زیارت اربعین بروند افزود: باید بررسی شود که مسئول داخلی چنین همراهی می‌کنند و مسئولان عراقی نیز چنین آمادگی دارند یا خیر.

شجاعی با بیان اینکه جریانی ضد ایرانی در کشور عراق تلاش می‌کند تا سفر اربعین را خلل مواجه کند خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته برای باشکوه شدن تجمع اربعین، ترویج فرهنگ اربعین در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های بسیار خوب و قدرتمندی برای ترویج فرهنگ اربعین در کشور انجام شده است اظهار داشت: تاکنون 4 کتاب برای معرفی اهداف زیارت اربعین تدوین شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن معرفی کتب چاپ شده به منظور معرفی اهداف زیارت اربعین خاطرنشان کرد: این کتب به نوعی نوشته شده است که خوانندگان را برای شرکت در این تجمع مجاب کرده و آن‌ها را به سمت این تجمع می‌کشاند.

شجاعی با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی حتی اگر به مردم خدمت کنند اما به فکر تلاش برای فراهم‌سازی مقدمات ظهور امام زمان(عج) نباشند خائن هستند افزود: امام حسین(ع) نوری است که خداوند در وجود تمام انسان‌ها با هر دین و عقیده‌ای دمیده است.

مدیر مؤسسه منتظران منجی با بیان اینکه امسال بخش مهمی از مسافران خارجی تجمع اربعین از استان گیلان وارد کشور عراق می‌شوند ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا پیش از رسیدن زائران به کربلا مبانی معرفتی را در وجودشان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امسال دو شعار کلیدی تحت عنوان “ابد والله یازهرا ما ننسی مهدیا” و “ابدا والله یاحسین ما ننسی مهدیا” برای تجمع اربعین طراحی شده است گفت: شعار “لبیک یا مهدی” شعار اساسی تجمع اربعین است.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار