کد خبر : 7248
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1395- 28: 10

مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان برای رفتار انجام شده عذرخواهی کنند

مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان برای رفتار انجام شده عذرخواهی کنند

مسئول سازمان بسیج نخبگان گیلان با بیان اینکه خانه نخبگان بسیج استان گیلان خواستار عذرخواهی علنی مسئولان جهاد دانشگاهی استان گیلان است گفت: مسئولان جهاد دانشگاهی باید الگوی دانشگاه‌های انقلابی کشور باشند.

به گزارش گیلانستان ، عمران علیزاده در گفت‌وگویی با بیان اینکه پرچم هر کشور نشانه حاکمیت آن کشور است اظهار داشت: پرچم در ابعاد درون سرزمینی بر اساس قانون اساسی و در ابعاد برون سرزمینی بر اساس قوانین صریح بین‌المللی اعمال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج نخبگان گیلان با اشاره به اینکه ایالات متحده آمریکا با پیروی از استراتژی هژمونی سعی بر حاکمیت سلطه بر سراسر جهان را دارد افزود: ده‌ها و شاید صدها دخالت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در تحولات درون سرزمینی کشورهای مستقل، نشانه این مهم است.

علیزاده با اشاره با اینکه برخی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا مخالفت خود را با سیاست‌های سلطه جویانه ایالات متحده اعلام می‌کنند گفت: آزادیخواهان، پرچم ایالات متحده آمریکا را نماد سلطه‌گری آمریکا و ناقض اصل برابری حقوق ملت‌ها می‌دانند.

مسئول سازمان بسیج نخبگان استان گیلان تصریح کرد: به آتش کشیدن و زیر پا نهادن پرچم آمریکا نشانه خشم ملت‌های آزادیخواه و مردم انقلابی در سراسر جهان از سیاست‌های استکباری آمریکا و خوی ددمنشانه آن است.

علیزاده با تاکید بر اینکه متاسفانه اکنون رفتار دولت ایالات متحده آمریکا مورد حمایت بخشی از افراد در ایران است اعلام کرد: حمایت از رفتار دولت آمریکا حقوق مسلم و برابر ملت‌های جهان را به نابودی کشانده است.

وی با طرح این سوال که نظر صریح امام راحل و مقتدایمان امام خامنه‌ای در رابطه با حاکمیت ایالت متحده از ابتدای انقلاب چه بوده است افزود: امروز شهدای مدافع حرم در استان گیلان تمام هستی، وجود و جانشان را برای امنیت و آسایش ملت‌های مظلوم در سراسر جهان اسلام ایثار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج نخبگان استان گیلان با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم چراغ های مسیر حرکت و هویت انقلابی ما هستند اظهار کرد: نظر شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم نسبت به پرچم حاکمیت سلطه آمریکا چیست؟

وی با اشاره به اقدام برخی از دانشگاهیان و اقدامات اخیر در دانشگاه‌های کشورمان به این بهانه که پرچم آمریکا را به حرمت ملت آمریکا نمی‌سوزانیم و زیر پا نمی‌گذاریم گفت: به آتش نکشیدن و زیر پا نگذاشتن پرچم آمریکا تبدیل به نفی هویت انقلابی ملتمان به خصوص جوانان انقلابی کشورمان شده است.

مسئول سازمان بسیج نخبگان استان گیلان ضمن اظهار تاسف خانه نخبگان بسیج استان گیلان نسبت به حرکت برخی مسئولان جهاد دانشگاهی استان گیلان اظهار داشت: مسئولان جهاد دانشگاهی باید الگوی دانشگاه‌های انقلابی کشور باشند.

وی گفت: خانه نخبگان بسیج استان گیلان خواستار عذرخواهی علنی مسئولان جهاد دانشگاهی و عدم تکرار سایر مجموعه‌های دانشگاهی نسبت به نفی هویت انقلابی دانشجویان این مجموعه در آستانه سال روز ۱۶ آذر با جمع‌آوری نمادهای حاکمیت ظالمانه آمریکا از زیر گام‌های استوار ذخایر انقلاب است./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار