کد خبر : 12562
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

مسئولان ستادهای مردمی قالیباف در شهرستان‌های استان گیلان منصوب شدند

مسئولان ستادهای مردمی قالیباف در شهرستان‌های استان گیلان منصوب شدند

رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان گیلان با بیان اینکه ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در ۱۶ شهرستان استان گیلان تشکیل شد گفت: مسئولان ستادهای مردمی قالیباف در شهرستان‌های استان گیلان منصوب شدند.

به گزارش گیلانستان ولی الله عظمتی در رشت با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی مردم همواره در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور نقش پررنگی را ایفا می‌کنند اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری یک رویداد ملی است و تاثیر مستقیم بر سیستم اجرایی کشور دارد.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان گیلان با بیان اینکه مردم در رای دادن آزادی عمل دارند و رای مردم در هر جناح و حزبی پشتوانه قانونی دارد افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری سکان اداره سیستم اجرایی کشور را به فرد اصلح می‌سپارند.

عظمتی با تاکید بر اینکه ستاد مردمی قالیباف در 16 شهرستان استان گیلان تشکیل شده است خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از محمدباقر قالیباف، 20 کمیته انتخاباتی در سراسر استان گیلان تشکیل شده و به‌صورت ویژه فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ستادهای دایر شده در شهرستان‌های گیلان به‌صورت ویژه در حال فعالیت هستند گفت: پیمان خیرخواه راد در ماسال، احمد حقانی در لاهیجان، جلیل کریمی‌نژاد در آستارا، ادیب صفری در لنگرود و احد یعقوبی در رودبار ارکان اصلی ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در شهرستان‌های مذکور هستند.

عظمتی گفت: مسعود محسن نژاد در رضوانشهر، خرد تحریری در بندرانزلی، فرهاد میرمسعودی در تالش، سید محمود جبلی در آستانه اشرفیه، مهرداد حسینی در سیاهکل، محمد صانعی در صومعه سرا، محمود سالم در املش، حسن انصاری در شفت، علیرضا جدیده در فومن و الیاس ملکی مانی در شاندرمن از دیگر ارکان ستاد مردمی قالیباف شهرستان‌های گیلان هستند.

رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان گیلان با اشاره به عملکرد شفاف قالیباف در طول دوران مدیریتی تاکید کرد: ستاد قالیباف با توجه به عملکرد درخشان او در قلب مردم است و دولت قالیباف دولتی می‌شود که همواره کنار مردم می‌ماند.

وی از سفر استانی قالیباف به استان گیلان خبر داد و بیان داشت: رئیس جمهور آینده باید منشا خدمات و سربلندی کشور و ملت اسلامی باشد و به نصایح مقام معظم رهبری به‌درستی گوش فرا دهد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار