کد خبر : 26178
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397- 00: 19

مسئولان شورا و شهرداری رشت هیچ توجهی به تذکرات نکردند/ کنایه‌ها و تعابیر زشت عده‌ای در فضای مجازی نمی‌تواند مانع حرکت دلسوزان انقلاب شود

مسئولان شورا و شهرداری رشت هیچ توجهی به تذکرات نکردند/ کنایه‌ها و تعابیر زشت عده‌ای در فضای مجازی نمی‌تواند مانع حرکت دلسوزان انقلاب شود

نیروهای ارزشی و دلسوز انقلابی همچنان در میدان ایستاده اند و با بعضی از این کنایه ها و تعابیر زشت و بعضی از حرفهای بی ربطی که خارج نشینها نسبت به نیروهای ارزشی از خود نشان میدهند از صحنه خارج نمیشوند.

به گزارش گیلانستان، حسن کربلایی در گفتگو با رویداد گیلان گفت : شهرداری به عنوان مرکز شهر از ابتدای انقلاب نماد ایثار و شهادت بود چرا که رزمندگان از همین جا به جبهه اعزام میشدند و تشییع آنها  و بسیاری از مراسمات بزرگ و راهپیمایی ها در این میدان انجام می گرفته و به همین دلیل از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد:درست است که ساختمان شهرداری بعنوان آثار باستانی شناخته میشود اما این منافاتی ندارد که با نصب بنر ،استند و امکانات امروزی و با برنامه ریزی درست در مناسبتهای دینی فضا و حالت معنوی در آن ایجاد بشود.

دبیر حزب موتله گیلان بیان داشت: به هر حال مردم ، مسافران و توریست ها در میدان شهرداری رفت و آمد میکنند و باید یک اثری یا یک فضای مذهبی شکل داده بشود تا متوجه بشوند یک مناسبتی است.

این فعال سیاسی افزود:بارها دوستان ما به آقایان مسئول در شهرداری و شورا تذکر دادند که فضای پیاده راه به اصطلاح فرهنگی، در شان شهر ما نیست و انتظار این است که این فضا بدرستی مدیریت بشود اما آقایان توجهی نداشتند تا اینکه کار به اینجا رسید.

کربلایی اظهار داشت:جمعی از دلسوزان از باب امر به معروف و نهی از منکر تذکراتی دارند حالا ممکن است مقاومت هایی هم صورت بگیره یا برخوردهای ناخوشایند انجام بگیرد یعنی هیچکس دوست نداره در بین افراد این شهر، دلسوزان این شهر با مدیران و مسئولین شهرداری یا شورای شهر برخوردی پیش بیاد، باید با تدبیر جلوی اینگونه برخوردها گرفته شود تا شاهد نا ملایمتها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه عده ای تلاش میکنند از فضای به وجود آمده سو استفاده نمایند و آب در آسیاب ضد انقلاب ها بریزند تصریح کرد: نیروهای ارزشی و دلسوز انقلابی و نیروهای وفادار به این نظام همچنان در میدان ایستاده اند و با بعضی از این  کنایه ها و تعابیر زشت و بعضی از حرفهای بی ربطی که خارج نشینها نسبت به نیروهای ارزشی از خود نشان میدهند از صحنه خارج نمیشوند. متاسفانه شاهد این هستیم عده ای تلاش میکنم از فضا به وجود آمده سو استفاده و عقده گشایی کنند.

کربلایی افزود: ما نیروهای ارزشی این شهر را بخوبی میشناسیم دوستانی که زحمت کشیدند برای انقلاب و نظام را میشناسیم کسانی که سینه سپهر کردند در مقابل منافقین ایستادند و در طول این سالها رنگ نباختند و با تمام وجود ، جان خود را در کف دست گرفتند و برای حفظ امنیت ،برای دفاع از جان و ناموس ما رفتند در سوریه در مقابل داعشی ایستادند و جنگیدند را بخوبی میشناسیم، درست نیست برخی ها در موضع گیریهای خود و در صفحه های شخصی فضای مجازی ،برای عزیزانی که همه چیزشان را برای این نظام گذاشتند بخواهند جفا کند و مورد هجمه قرار دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:انتظار داریم دوستان ما در شورا و شهرداری جوری عمل کنند که انشالله در آینده شاهد چنین مسایلی نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار