کد خبر : 30869
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۹

مسئولان گیلان مشوق‌های فرزندآوری برای خانواده ها در نظر گیرند+ تصاویر دیدار

مسئولان گیلان مشوق‌های فرزندآوری برای خانواده ها در نظر گیرند+ تصاویر دیدار

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد اشتغال جوانان در این استان شد و گفت: تقویت بنگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده پیشنهاد ما برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف گیلان است.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رسول فلاحتی امشب با حضور در بقعه و مسجد امام حسین(ع) پایین محله لیف‌شاگرد شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: امروز سطح آگاهی مردم نسبت به گذشته تفاوت دارد و ارتقا پیدا کرده است.
وی به وضعیت صومعه‌سرا به‌ویژه روستاهای این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیکاری و نبود زمین‌های کشاورزی از مشکلات صومعه‌سرا محسوب می‌شود و با وجود جوانان تحصیلکرده، فضای کار در این شهرستان وجود ندارد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه فضای کار با وجود زمین کشاورزی و احداث کارخانه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: اکنون نمی‌توان برای احداث کارخانه‌های بزرگ به دولت فشار وارد کرد زیرا این امر نیازمند سرمایه‌گذاری بسیار است.
آیت‌الله فلاحتی با پیشنهاد تقویت بنگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده برای ایجاد اشتغال در مناطق مختلف گیلان، بیان کرد: با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت می‌توان برای جوانان بیکار ایجاد اشتغال کرد.
وی، عمده‌ترین مشکل اصلی جامعه را بیکاری جوانان عنوان کرد و گفت: مشکل برق، آب شرب، آسفالت راه روستایی و … در مراحل بعدی قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه نرخ فرزندآوری در استان به صفر رسیده است، اظهار کرد: ارائه مشوق‌هایی برای فرزندآوری جوانان از طرف مسؤولان تاثیرگذار است.
آیت‌الله فلاحتی به افزایش سن ازدواج جوانان اشاره کرد و یادآور شد: مسؤولان به‌ویژه دهیاران و شورای روستاها باید برای معضل مذکور چاره‌اندیشی کنند.
وی با بیان اینکه با حضور در مناطق مختلف گیلان مشکلات مردم را با صدای بلند به گوش مسؤولان می‌رسانیم، تصریح کرد: امروز جوانان ما باید کارآفرین باشند تا بتوانیم مشکل بیکاری را برطرف کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار