کد خبر : 15170
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تیر 1396- 36: 11

مسئولان گیلان نباید با نگاهی خصمانه پای خبرنگاران دلسوز نظام را به دادگاه بکشانند

مسئولان گیلان نباید با نگاهی خصمانه پای خبرنگاران دلسوز نظام را به دادگاه بکشانند

رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت‌های پی در پی مسئولان استان از رسانه‌ها گفت: رسانه‌های منتقد دلسوزان نظام هستند که با هدف بهبود شرایط انتقادات خود را مطرح می‌کنند و نگاه خصمانه‌ مسئولان نسبت به آن‌‌ها باید تغییر کند.

به گزارش گیلانستان، جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به نقش خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جراید، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و تمام کسانی که در حوزه خبررسانی نقشی برعهده دارند در شفاف‌سازی عملکرد مسئولان کشور نقش به‌سزایی دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه خبرنگاران در تمام نظام‌های جهانی به‌ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی دارند افزود: امروز در عصر ارتباطات مسئولان و مدیران باید به این باور برسند که راهی برای پنهان کاری وجود ندارد و نباید نگاه خصمانه‌ای نسبت به حوزه خبری و خبرنگاران داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: در عصر حاضر افشای اطلاعات در بخش‌های دولتی و غیردولتی گاهی توسط نیروهای غیررسمی بخش مورد نظر انجام شده و به‌صورت شایعه و با مطالبی ضدارزشی منعکس می‌شود.

رئیس فراکسیون مطبوعات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عصر اطلاعات و پیشرفت تکنولوژی بیان داشت: تغییر نگاه مدیران و مسئولان به خبرنگاران نه به‌عنوان قشری که در جهت افشای اطلاعات مطلبی را منعکس می‌کنند می‌تواند مانع انتشار مطالب کذب و شایعه پراکنی شود.

کوچکی‌نژاد درباره رسانه‌های منتقد در حوزه‌های مختلف گفت: رسانه‌های منتقد نسبت به مدیریت سیستم و وضع موجود دلسوزان نظام هستند که با هدف بهبود شرایط، انتقادات خود را مطرح می‌کنند و مسئولان مربوطه نباید با نگاهی خصمانه پای این قشر از خدمتگزاران و  دلسوزان نظام را به دادگاه بکشانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار