کد خبر : 44047
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398- 09: 17

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولین استان اجازه ندهند سارقان اقتصادی دست تعدی به جیب مردم دراز کنند/ ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضا با عاملان اغتشاش‌های اخیر

مسئولین استان اجازه ندهند سارقان اقتصادی دست تعدی به جیب مردم دراز کنند/ ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضا با عاملان اغتشاش‌های اخیر

آیت‌الله رمضانی به برخی اقدامات دشمن در اغتشاش‌های اخیر از جمله اهانت به مقدسات و حمله به برخی حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: از قوه قضائیه انتظار می‌رود که در اسرع وقت و با قاطعیت، عاملان اصلی این جنایات را طبق قانون مجازات کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» به مناسبت حضور گسترده مردم گیلان در اجتماع محکومیت اغتشاش‌های اخیر در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مردم فهیم و انقلابی گیلان در عرصه‌های مختلف انزجار و ایستادگی خود را نسبت به توطئه‌های اشرار و خوی استکبار نشان داده‌اند و اجازه نمی‌دهند دشمنان با این نوع حرکات منفور و مترود، یأس و ناامیدی را در کشور ایجاد کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه فشارهای اقتصادی نباید منجر به اغتشاش شود، افزود: اعتراض مدنی یا صنفی در هر جایی متناسب با وضعیت خود راهکارهای قانونی دارد و قابل دنبال کردن است.

وی با اشاره به اینکه سوابق نشان می‌دهد که اغتشاش‌های صورت گرفته طی روزهای اخیر با حمایت اسکتبار بوده است، افزود: دشمنان ایران اسلامی در این چند روز به شکل رسمی اعلام کردند که حامی و پشتیبان اغتشاش‌گران هستند.

آیت‌الله رمضانی به برخی اقدامات دشمن در اغتشاش‌های اخیر از جمله اهانت به مقدسات و حمله به برخی حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: از قوه قضائیه انتظار می‌رود که در اسرع وقت و با قاطعیت، عاملان اصلی و کسانی که مرتکب این جنایات شدند را طبق قانون مجازات کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با تجلیل از اجتماع بزرگ مردم گیلان در محکومیت اغتشاش‌های اخیر، تصریح کرد: حضور حماسی مردم شهرستان‌های مختلف گیلان در محکومیت استکبار و نفاق، سبب دلگرمی فرزندان خلف نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.

وی ضمن تشکر از ایستادگی و رشادت نیروهای بسیج و سپاه گیلان در مقابل توطئه تعدادی اشرار، خاطرنشان کرد: این اشرار با هدفی غیر از اعتراض، قصد عملی کردن مطامع دشمنان نظام را داشتند که از اهداف خود بازماندند.

آیت‌الله رمضانی تاکید کرد: از مسئولین استان انتظار داریم تا با همت مضاعف و دلسوزی بیش از پیش گره از مشکلات مردم باز کنند و اجازه ندهند در شرایط فشارهای کنونی، سارقان اقتصادی دست تعدی به جیب مردم دراز کنند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار