کد خبر : 10135
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1395- 56: 10

مسئولین فرهنگی گیلان باید پاسخگوی بی ادبی خود به ساحت مقدس خانم ام البنین(س) باشند

مسئولین فرهنگی گیلان باید پاسخگوی بی ادبی خود به ساحت مقدس خانم ام البنین(س) باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت گفت: نمی دانم این دوستان اینجا را با کجا اشتباه گرفته اند؟ اینجا گیلان است که بیش از ۸۰۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم اسلام ناب کرده است.

حجت الاسلام و المسملین مهدی جان آبادی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی گیلانستان با اشاره به برگزاری کنسرت موسیقی در شب وفات حضرت ام البنین(س) ضمن گرامیداشت یاد و نام شهداء و خانواده های محترمشان اظهار کرد: ما هر چه داریم از عزتی است که این بزرگواران و همچنین رهبری برای ما به وجود آوردند.
وی با بیان اینکه متاسفانه در ایامی که مصادف با رحلت حضرت ام البنین(س) همسر امیر المومنین علی علیه السلام می باشد، شاهد ناهنجاری هایی در حوزه فرهنگی بودیم، خاطرنشان کرد: نمی دانم تقویم دوستان فرهنگی و مسئولین سیاستگذاری استان از کدام تقویم است؛ تقویم جمهوری اسلامی یا چیز دیگری می باشد؟!
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در ادامه ابراز نمود: نمی دانم این دوستان اینجا را با کجا اشتباه گرفته اند؟ اینجا گیلان است که بیش از ۸۰۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم اسلام ناب کرده است.
حجت الاسلام جان آبادی با بیان اینکه مسئولین باید پاسخگوی بی ادبی خود به ساحت مقدس خانم ام البنین (س) باشند، گفت: در زمانی که مقام معظم رهبری به معیشت و اقتصاد تاکید دارند و با توجه به جنگ فرهنگی که دشمن بر علیه ارزشهای ما دارد، چرا باید این همه بی تعهدی را شاهد باشیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت راهی که بعضی از مسئولین سیاسی و فرهنگی ما طی می کنند به نا کجا آباد است، خاطرنشان کرد: به مسئولین وبرگزار کنندگان این نوع مراسمات توصیه می کنیم با ارزشهای اسلامی و انسانی مردم شریف بازی نکنند؛ تاریخ نشان داده هرکس در این کشور با مقدسات مردم بازی کرد هیچ نفعی نبرده است.
وی در پایان اذعان داشت: بنده از باب امر به معروف و نهی از منکر عرض می کنم مسئولی که پایبند به اصل ۱۱۰ قانون اساسی نباشد اشتباه کرده که بر میز مسئولیت تکیه زده است .

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار